Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 509
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gaaahh!!! Råkade kolla sista minuten resor.... jag och sambon funderar på att försöka ta oss iväg en liten sväng när vi kommit in i huset typ september-oktober...

Vart ska man åka? något varmt ställe.. rom, Italien, Venedig... London? Glasgow? eller bara en kortis till Göteborg, Stockholm.

Någons om har tips om ngt bra?

@RedHyuuga Vi är minst 2 medlemar i skallebankgruppen idag. :cry:
Försöker febrilt bota med kaffe och vatten men verkar inte riktigt fungera som jag vill, men blir det inte värre än nu står jag ut iaf.

Min har nästan försvunnit, lite kvar. Så jobbigt när man inte vet vad det är kroppen säger till om.

Skönt att det är på väg att ge sig, mitt har fastnat i ett läge så verkar inte bli värre. Jobbigt när man inte vet vad det beror på, här är det nacken som är boven kan jag gissa utan att fundera allt för länge.

Skönt att det är på väg att ge sig, mitt har fastnat i ett läge så verkar inte bli värre. Jobbigt när man inte vet vad det beror på, här är det nacken som är boven kan jag gissa utan att fundera allt för länge.
Det blir nog en alvedon här, ska snart hjälpa ridskolan att flytta hästarna till deras sommarbete.

Jag längtar hem till min glass! Efter stallet :d
Dottern var dock tydlig med att vi var tvungna att äta mat innan vi åt glass. Jäkla besserwisser! :cautious:

Sätt ner foten och visa ungen omgående vem som bestämmer och är vuxen! Så där kan du inte ha det ju :rofl::angel:
D.v.s ge henne mat hon inte tycker om och servera dig själv en härligt grym stor portion med glass (helst hennes favorit)

Men hennes tanke var ju ganska bra egentligen :o

Kom hit på söndag, det är auktion :D
:D Åh du menar att jag kan smuggla in ett par lådor som blir sålda? :rofl: Just nu är jag mest på jakt efter mer väggyta eller fler stora rum, är det något som säljs? :p
Vi har en jättefin väggklocka som jag verkligen vill få upp någonstans, men i ena stora rummet har vi ett anskrämligt gökur som har suttit där alldeles för länge så att ta ner den innebär att man har ett väldigt fult märke på furuväggen som kommer att vara kvar många år. :banghead: Och i det andra stora rummet har jag en moraklocka som jag tycker väldigt mycket om också, men två vackra klockor i ett rum blir kanske lite för mycket, jag klurar på om jag kan få upp väggklockan så att man kanske inte tänker på att det är två klockor i rummet.:cautious:

Sätt ner foten och visa ungen omgående vem som bestämmer och är vuxen! Så där kan du inte ha det ju :rofl::angel:
D.v.s ge henne mat hon inte tycker om och servera dig själv en härligt grym stor portion med glass (helst hennes favorit)

Men hennes tanke var ju ganska bra egentligen :o

Det finns några små problem. Hon tycker om all mat förutom sallad. Jag tycker inte heller om sallad och således finns det inte hemma.
När det gäller glass tycker hon bäst om vanilj, jordgubb och kakdeg. Av de tycker jag bara om kakdeg och den smaken tog slut förrförra helgen.
Planen är utmärkt men svårare att genomföra :mad:

Måste, måste, måste få tummen ur. Behöver träna häst och städa huset. Det finns massor att göra men ingen som helst lust att göra det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
294
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 953
Senast: Lyan
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka