Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom hade öppetHåller tummarna för det![]()
Vi kan ju göras i början av nästa veckaJag har nästan alltid tid. Så jaaaa gärna!![]()
Min har nästan försvunnit, lite kvar. Så jobbigt när man inte vet vad det är kroppen säger till om.@RedHyuuga Vi är minst 2 medlemar i skallebankgruppen idag.
Försöker febrilt bota med kaffe och vatten men verkar inte riktigt fungera som jag vill, men blir det inte värre än nu står jag ut iaf.
Min har nästan försvunnit, lite kvar. Så jobbigt när man inte vet vad det är kroppen säger till om.
Det blir nog en alvedon här, ska snart hjälpa ridskolan att flytta hästarna till deras sommarbete.Skönt att det är på väg att ge sig, mitt har fastnat i ett läge så verkar inte bli värre. Jobbigt när man inte vet vad det beror på, här är det nacken som är boven kan jag gissa utan att fundera allt för länge.
Jag längtar hem till min glass! Efter stallet
Dottern var dock tydlig med att vi var tvungna att äta mat innan vi åt glass. Jäkla besserwisser!![]()
Kom hit på söndag, det är auktion![]()
Sätt ner foten och visa ungen omgående vem som bestämmer och är vuxen! Så där kan du inte ha det ju
D.v.s ge henne mat hon inte tycker om och servera dig själv en härligt grym stor portion med glass (helst hennes favorit)
Men hennes tanke var ju ganska bra egentligen![]()
Ja, absolutVi kan ju göras i början av nästa vecka