Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 468
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä, nu pallar ja inte mer idag. :arghh: :arghh: :arghh:
Detaljerna på kanten till manteln höll på att ta död på mig, nur är det "bara" huvudet kvar och där är också massa detaljer.... vad har jag gett mig in på? :banghead: :banghead: :banghead:

13649648_1345572828806893_1177139682_n.jpg

Jag såg att ni pratade om antagningsbesked. Jag har också fått antagningsbesked, så sitter och funderar på om det är rimligt att jobba heltid och läsa 75% på distans utöver det. Eller om jag ska ta bara den ena kursen. Och om det ens är rimligt att tänka sig att jag kommer kunna få ta i litteraturen som krävs. En kollega påstod att posten funkar bra här, jag har ännu inte fått klarhet i om hen var ironisk. Jag vet för övrigt inte om jag har något postadress. Problem, problem, problem. Men det är ju roligt att lära sig saker!

@ainasoja Tack för tipset, blir att skriva upp på inköpslistan så det finns när det behövs. :up:

Det är så enkelt att man nästan tror att det är humbug.

Tar även bikarbonat mot sur mage :D

När jag ska ut och springa, när jag känner att det luktar surt om kisset, när jag luktar sur svett mm

Min svettlukt luktar normalt inget men när jag börjar lukta gammalt surt svett så brukar jag ta bikarbonat varje morgon i en vecka och sedan är det borta :D

Det är så enkelt att man nästan tror att det är humbug.

Tar även bikarbonat mot sur mage :D

När jag ska ut och springa, när jag känner att det luktar surt om kisset, när jag luktar sur svett mm

Min svettlukt luktar normalt inget men när jag börjar lukta gammalt surt svett så brukar jag ta bikarbonat varje morgon i en vecka och sedan är det borta :D

Kom på att jag även brukar bada i bikarbonat när kroppen känns tung och även använda det i fotbad mot mina trötta fötter.

Det gör stor skillnad. Och bikarbonat är hela tiden en bristvara här i huset?

Får köpa på mig nåt storpack nästa gång jag handlat.

@ainasoja alltid bra med unviersallösningar med saker som man oftast har hemma.
Det gäller bara att komma på/ihåg eller få tips.
Jag kör sötmandel mot halsbränna, fungerar bra och gott med (synd jag har halsbränna så sällan :o)
Oftast är det enkla billiga och miljövänligt med och väl beprövade husmorstips.

Äsch, upptäckte just att jag glömt min GB Klassiker glasslåda i kassen på köksgolvet. Allt var naturligtvis helt smält men slängde ändå in det i frysen, får se om någonting kan räddas :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 28 29 30
Svar
593
· Visningar
17 152
Senast: Lyan
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka