Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 468
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har haft sån :devil: smärta i vänster tumme/handled ett par dagar så det var bara leta fram handledskyddet, jättekul och smidig med det på när man ska jobba :cool:.
Igår gick även höger åt :devil: men den handen får nöja sig med sonens gamla tävlingsskydd.
Så här sitter jag med bägge handlederna och tummarna åtsnörda :meh:
Lättjobbat :wtf:

Ställde in både träning och dagsjukvård idag. Har dåligt samvete. Men mår inte alls bra rent kroppsligt. Nya tag imorgon! Ska snart ta och äta frukost.

Funderar på vad tusan jag ska baka för typ av kaka till aftergrillen, rosensmak, syrensmak eller flädersmak Hjälp jag har larviga I-landsproblem:arghh::arghh::arghh:

funderade på det ett tag:sneaky: men tror inte 1 tårtakaka blir så bra med alla 3 smaker, risken för tvål/bodylotion smak är för stor.

Kanske fläder-citron eller jordgubb-ros eller syren -nånting?

Aha:up: vi är bara 4 pers så det blir en kakatårta, önskemål om rosor har kommit in. frågan är bara vad man kan kombinera det med som inte tar över för mycket, jordgubbar, vitchoklad, apelsin, hallon?

Letar recept på nätet men hittar inget vettigt

Aha:up: vi är bara 4 pers så det blir en kakatårta, önskemål om rosor har kommit in. frågan är bara vad man kan kombinera det med som inte tar över för mycket, jordgubbar, vitchoklad, apelsin, hallon?

Letar recept på nätet men hittar inget vettigt

Jag skulle ha kört på jordgubbar och/eller vit choklad. Det känns som om de smakerna borde gå bra ihop.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 28 29 30
Svar
593
· Visningar
17 158
Senast: Lyan
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka