Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 509
Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att jag fixat hagen och kollat av hästarna fastnade jag fullständigt i soffan. Nu har jag iaf slagit in styvfars paket och måste göra mig iordning. Först firande av styvfar och tidig middag hos mamma och sen jobba ett kortpass.
Bifogar en bild på min lilla kissebebis Zelma bara för att jag kan :)
Är det någon som har koll på vad hon är för färg? Måste försäkra henne nu när hon har blivit sex veckor.

13680597_10154372172269066_4875896891686342401_n.jpg
Nu vet jag inte om du fått ordentligt svar från någon, men utifrån just den där bilden ser det ut som en chokladsköldpadda. Skulle dock behöva en bättre bild för att vara helt säker på den saken :)

Jag har varit på gymmet och genomfört ett bra pass. Därefter utspelade sig detta:

Ett barn utanför gymmet kollar på mig och säger: kolla vad stora muskler hon har mamma!
Mamman svarar: lika stora som mammas?
Barnet: nej MYCKET större!

Jag är mest imponerad över att jag inte skrattade rakt ut där och då :D

Jag har varit på gymmet och genomfört ett bra pass. Därefter utspelade sig detta:

Ett barn utanför gymmet kollar på mig och säger: kolla vad stora muskler hon har mamma!
Mamman svarar: lika stora som mammas?
Barnet: nej MYCKET större!

Jag är mest imponerad över att jag inte skrattade rakt ut där och då :D

Vad sa mamman då? :p

Procrastinating is obviously my middle name. Bumpo för guds skull börja röj där hyllan ska stå!!!

Någon som vill ge mig en välbehövlig spark så jag kommer igång?

@bumpo: När du har röjt klart kan du ta paus och äta glass :D

Jag samlar kraft inför psykologbesök imorgon, känner att jag mest kommer sitta och gråta men någon gång måste man ju få det överstökat också :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
662
· Visningar
19 824
Senast: Blyger
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 423

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Roliga bilder och memes om katter!
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka