Häromdagen satt jag och valde mellan stranden och att gå på omberg. Jag är väldigt glad över mitt val om stranden eftersom dom fått mjältbrandsutbrott på omberg![]()
Så länge du inte är en ko är risken för smitta typ nästan noll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häromdagen satt jag och valde mellan stranden och att gå på omberg. Jag är väldigt glad över mitt val om stranden eftersom dom fått mjältbrandsutbrott på omberg![]()
Sista kunden avklarad. Ska bara skriva en remiss och sen städa lite.
Jag jobbar som audionomHm...missade jag o fråga typ...men vad jobbar du med?
Nu vet jag inte om du fått ordentligt svar från någon, men utifrån just den där bilden ser det ut som en chokladsköldpadda. Skulle dock behöva en bättre bild för att vara helt säker på den sakenEfter att jag fixat hagen och kollat av hästarna fastnade jag fullständigt i soffan. Nu har jag iaf slagit in styvfars paket och måste göra mig iordning. Först firande av styvfar och tidig middag hos mamma och sen jobba ett kortpass.
Bifogar en bild på min lilla kissebebis Zelma bara för att jag kan
Är det någon som har koll på vad hon är för färg? Måste försäkra henne nu när hon har blivit sex veckor.
![]()
Gör flera små rätter istället för en?Jag har menyknarkat idag men inte tillräckligt mycket för att känna mig inspirerad att laga ordentlig mat ikväll![]()
Jag jobbar som audionom![]()
Snart har vi en hel vårdcentral här i trådenJamen va fn, dig skulle jag ju ha pratat med med. *suck o stön*
Jag har varit på gymmet och genomfört ett bra pass. Därefter utspelade sig detta:
Ett barn utanför gymmet kollar på mig och säger: kolla vad stora muskler hon har mamma!
Mamman svarar: lika stora som mammas?
Barnet: nej MYCKET större!
Jag är mest imponerad över att jag inte skrattade rakt ut där och då![]()
Jäkla tur vi har en någonstans.Denna vc fungerar ju,man får svar asapSnart har vi en hel vårdcentral här i tråden![]()
Hon muttrade bara något i stil med "jaha, jaså". Hon som trodde att hon skulle få nåt fint svar tillbaka från sitt barnVad sa mamman då?![]()
Man behöver inte ens lista sig på den, eller betala för den delen, himla smidigt!Jäkla tur vi har en någonstans.Denna vc fungerar ju,man får svar asap![]()
Procrastinating is obviously my middle name. Bumpo för guds skull börja röj där hyllan ska stå!!!
Någon som vill ge mig en välbehövlig spark så jag kommer igång?
@bumpo: När du har röjt klart kan du ta paus och äta glass
Jag samlar kraft inför psykologbesök imorgon, känner att jag mest kommer sitta och gråta men någon gång måste man ju få det överstökat också![]()