Knappt!
Jordgubbar för en vecka framåt alltså?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knappt!
Jordgubbar för en vecka framåt alltså?![]()
Funkar säkert det medBara köttbullar och lingonsylt![]()
@Marita73: Jag tycker hon ser ut som en sköldpadda, det var därför jag sa att det ser ut som en hon när du visade henne först och kallade henne för en han
Det är dock svårt att säga 100%-igt från den där bilden, den är så väldigt ljus.
Funkar säkert det med
Går snabbt och... smaken blir säkert inte helt katastrofal?![]()
Sitter och gråter vid datorn
Fick hjälp av en kompis att gå igenom de hästprylar jag har hemma efter min gammelman. Då kändes det ingenting. Tänkte mest att det blir skönt att bli av med det.
Kompisens kompis kom hem till mig och köpte några täcken och handskar. I nästa vecka ska vi ta i tur med att lägga ut annonser och fota allting. Även åka ut till sommarstugan, där jag har resten av mina hästprylar.
Men nu kommer sorgen och saknaden av min gammelman. När man ser varje täcke och grej och kommer ihåg när gammelman har haft dem. Har orkat ta itu med sakerna sedan han gick bort (2012), så allt har bara legat uppe på vinden och sommarstugan. Alla täcken är inte tvättade, så HANS lukt sitter kvar i varje täcke.
Vi fick 16 år ihop.
Fick hjälp av en kompis att gå igenom de hästprylar jag har hemma efter min gammelman. Då kändes det ingenting. Tänkte mest att det blir skönt att bli av med det.
Kompisens kompis kom hem till mig och köpte några täcken och handskar. I nästa vecka ska vi ta i tur med att lägga ut annonser och fota allting. Även åka ut till sommarstugan, där jag har resten av mina hästprylar.
Men nu kommer sorgen och saknaden av min gammelman. När man ser varje täcke och grej och kommer ihåg när gammelman har haft dem. Har orkat ta itu med sakerna sedan han gick bort (2012), så allt har bara legat uppe på vinden och sommarstugan. Alla täcken är inte tvättade, så HANS lukt sitter kvar i varje täcke.
Vi fick 16 år ihop.
Vi fick 16 år ihop.
Vi fick 16 år ihop.
Jag läste "Hotell Huliganen" och tänkte att det var ju passande när man bor med barnVi är installerade på Hotell Hulingen, barnet har sjukt mycket spring i benenMen det är bekväma sängar och nu börjar vi få lite kvällssvalka i rummet så det blir nog en bra natt ändå
![]()
Det är musikinspirerat. Vi har Plura i vårt rum. Som fototapetJag läste "Hotell Huliganen" och tänkte att det var ju passande när man bor med barn
Jag borde nog ta på mig glasögonen![]()
Vi är installerade på Hotell Hulingen, barnet har sjukt mycket spring i benenMen det är bekväma sängar och nu börjar vi få lite kvällssvalka i rummet så det blir nog en bra natt ändå
![]()
Man går på Astrid Lindgrens Näs och Astrid Lindgrens Värld, men är för sent ute för att få hotell i VimmerbyVad gör man där?
Man går på Astrid Lindgrens Näs och Astrid Lindgrens Värld, men är för sent ute för att få hotell i Vimmerby![]()