Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Statsvetenskap?Skriver hemtenta, men vill egentligen bara gråta. Kommer upp massa ord på dokumentet, men inser att jag typ inte har en aning om vad jag skriver om.
Skriver hemtenta, men vill egentligen bara gråta. Kommer upp massa ord på dokumentet, men inser att jag typ inte har en aning om vad jag skriver om.
Japp, nog tusan är det den där förbaskade stadsvetenskapenStatsvetenskap?Blev klar med den idag, var ett helvete. Tror jag kommer vela över det jag skrivit fram tills deadline. Får inte till det eftersom jag knappt fattar vad jag skriver...
Och ? Fast en del är värre än andra och damen där är ju helt IQ fiskmås när det kommer till byggande.Arga snickaren
Alltid samma misstag
Riv ut allt och orka inte bygga klart
Alltså de flesta har ju ingen byggerfarenhet som är medOch ? Fast en del är värre än andra och damen där är ju helt IQ fiskmås när det kommer till byggande.
Det har du nog rätt i.Alltså de flesta har ju ingen byggerfarenhet som är med
Då tar man ett rum i stöten så att nåt blir klart.
Ska man leva i konstant byggkaos måste man ha ett jäkla stabilt förhållande
Ja det är sånt som uppstår med.Det har du nog rätt i.
Sjäv bygger jag överallt,men det beror oftast på att något är svindyrt så i väntan på att ha råd,börjar jag med något annat som är billigare och sen uppstår det alltid några moment 22,man kan inte göra det o det pga att något annat måste fixas först ( hantverkar relaterat)