Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ett sms att jag har optikertid imorgon, men nej jag har inte bokat tid till optiker och absolut inte i Stockholm så ringde och skulle säga att det var skickat till fel nummer.
Var på personalen frågade om mitt personnummer :banghead:
Fick väldigt tydligt upplysa att nej jag lämnar inte det, jag är inte kund hos er för jag bor i Göteborg.
- Ja men då kan jag inte hjälpa dig :banghead:
Nej men jag tycker det kan vara bra om ni kollar upp det så den som ska till er inte missar sin tid kanske?

Hur svårt det vara.... :confused:
Som när jag fick två fakturor i ett brev och den ena inte var till mig. Ringde företaget som föreslog att jag skulle posta den till rätt kund.

Nä, knappast.

Hemma efter barnhämtning och pysselshopping. Boendestödet kommer snart och jag får se hur aktivt det blir, har ont i axeln idag :(

Fitness24seven och Friskis o svettis borde väl vara dom som ligger lättilgängligast för dig.
Sen finns väl campus1477 och actic också.
@GotAsecret var är det du tränar? Har fått uppfattningen att ditt gym verkar vara trevligt.
Vill ha liten grupp och lugnt
Har ju badkort på Centralbadet också. Kort på autogiro. Betalar 219 kr i mån tror jag. Då får jag bada hur mkt jag vill...
Men Centralbadet har varit stängt för renovering sedan typ juni-juli, så det har inte blivit så mkt badande pga det. Sista jag hörde från den, var att de skulle öppna badet 14/11

Håller på att baka bullar, kombinerat med inomhussök med hunden. Någonstans där i mitten råkade jag krascha min dator med ett kastrull lock också. Joråsåatt.

Bakar nu banana bread. Köpte en hel påse med "utgånga" bananer på Ica så jag måste göra något med dem.
Blir Wook i kväll med kyckling.
I morgon ska min KP hämta mig efter jobbet. Äta något litet till lunch någonstans (som är hyfsat billigt?). Sen får vi se vad vi hittar på
Ev åka ut till hennes stall och fixa allt till P (hennes kuse). Hon har intaget också vid 16.30tiden. Fast jag har inga kläder som passar att vara i stall med...

Rast på praktiken, vi har precis ätit lite kvällsmat. Känner dock att min mat idag inte har varit helt lyckad

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 850
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 395
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 459
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka