Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter med morgon kaffee framfor TV och ett tal av Obama dar han talar for att arbeta med republikaner i congress och the house ... ROFLOL ...

Sitter och svär ve och förbannelse över mig. Ett jobb jag söker ringer runt till mina reffar och jag mitt ärkenöt har givit fel mail adress och telefonnummer till den viktigaste :arghh: :arghh:

Vad skönt .Tittade på väderprognosen och dom har gått från 1,5 dm snö i helgen till 0 .Hoppas tågen går som dom ska på söndag så jag slipper åka till arlanda :wtf:

Jag tänkte baka till sambons jobb till imorgon. Funderar på kärleksmums och så på något vis addera cointreau. Kanske pensla med. Eller ha i kladdet man har ovanpå så lite av alkoholen värms ur.

Om jag har allt hemma. Hmm.

Is vs sommardäck gick riktigt bra, men det var ingen hit. Nu åker vintersulorna på i helgen, sen kan det bli riktig vinter hur mycket det vill. :p
14947664_1443052102392298_2579308793750483445_n.jpg

Ska laga mig lite mat. Det blir avancerad kokkonst idag, fiskpinnar och pulvermos :o
Håller på att äta ur frysen lite, nästa vecka får jag två kaniner och fyra ankbröst som ska få plats :d

Helt klart värt det när du har så goda saker som ska in. ja jag är avis.

Igen vidare konst här idag heller kokt korv med bröd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 850
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 395
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 459
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka