Jalapeno poppers blir oftast annu battre om man gor dem i ugnen ...![]()
Det måste testas! Kan det bli bättre liksom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jalapeno poppers blir oftast annu battre om man gor dem i ugnen ...![]()
Hittade den här infon http://savjakulturcentrum.uppsala.se/aktiviteterochevenemang/gym/Ska finnas ett i Kulturcentrumet Sävja, iaf enligt min sjukgymnast. Som har tjejgrupp och hyfsat bra pris
Det måste testas! Kan det bli bättre liksom?
Sitter och svär ve och förbannelse över mig. Ett jobb jag söker ringer runt till mina reffar och jag mitt ärkenöt har givit fel mail adress och telefonnummer till den viktigaste![]()
![]()
In med dom i ugnen bara.Sitter o försöker ladda för att göra köttbullar av 1.8kg färs,så det kommer ta resten av em,men då har jag i alla fall undvikit julruschen![]()
Kontakta dem och ge rätta uppgifterna?
Det är dit dom ska,men innan dess ska dom rullasIn med dom i ugnen bara.
Eller så tänker dem: person som står för ev. misstag och är ärligRedan gjort, de mailade och jag mailade tillbaka, men det får mig att framstå som så fruktansvärt oproffsig. Och, som de sjunger i A Chorus Line, I really need this job...![]()
Rustning på mao!![]()
Ska laga mig lite mat. Det blir avancerad kokkonst idag, fiskpinnar och pulvermos
Håller på att äta ur frysen lite, nästa vecka får jag två kaniner och fyra ankbröst som ska få plats![]()
Ska laga mig lite mat. Det blir avancerad kokkonst idag, fiskpinnar och pulvermos
Håller på att äta ur frysen lite, nästa vecka får jag två kaniner och fyra ankbröst som ska få plats![]()