Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänker vara vaken max 20 minuter till. Men vissa trådar i afton får mig att undra tillräckligt över hur det står till med folk för att kämpa mot sömnen ett tag till :D

Igår 14 grader inomhus. Idag 18..luftvärmen står på 30 men känner inte av det alls :crazy: Är trött på allt sådant här i lägenheten att jag knappt pallar felanmäla det heller. Känns som om man bara gnällt..

Min bok blev för läskig så jag vågar inte läsa vidare :(

Har för övrigt jämfört mitt sömnmönster med en kompis (älskar aktivitetsarmbanden som mäter sömn!) och det är ju katastrofalt dåligt.

Filtren kanske behöver rengöras?

Har ingen som helst blekaste aning om hur man gör det eller vart filtret ens sitter? Nåväl, får väl skriva till dem angående det igen eller allra helst passa på att anmäla det till vaktmästaren när de kollar upp min läckande tvättmaskin..

Min bok blev för läskig så jag vågar inte läsa vidare :(

Har för övrigt jämfört mitt sömnmönster med en kompis (älskar aktivitetsarmbanden som mäter sömn!) och det är ju katastrofalt dåligt.

Vilken bok läser du?

Har också ett armband som mätte sömn. Vaknar tydligen till minst 14 gånger/natt. Ibland mer.. :down:

Det var inte varken eller,det var bara ett konstaterande att det finns bättre saker att lägga sin tid på, eller känner du dig nätmobbad?

Icke. Men om jag bemöter vänligt och korrekt är jag nyfiken på om bemötandet jag får ändras. Jag känner mig inte mobbad, jag är helt okej med att tycka olika. Men jag föredrar när folk argumenterar framför att tillskriva mig osympatiska drag. Jag är ju vansinnigt trevlig:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 850
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 395
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 459
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka