Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan man frysa in bananer? Fick en massa över nu
Absolut. Jag har alltid bananer i frysen.

Ok. Då får jag göra det med resten. Med skal eller utan?

Utan. När de frusit tror jag inte de går att skala. Jag brukar för enkelhetens skull skära upp bananerna i bitar innan jag lägger in dem. Mitt favvorecept med frusen banan är:

1 frusen banan i bitar
1/2 avokado
1-2 msk kakao
1/2 msk honung

Detta kör jag sedan i en mixer tills det är slätt. Resultatet är en fin-fin chokladmousse.

Absolut. Jag har alltid bananer i frysen.

Utan. När de frusit tror jag inte de går att skala. Jag brukar för enkelhetens skull skära upp bananerna i bitar innan jag lägger in dem. Mitt favvorecept med frusen banan är:

1 frusen banan i bitar
1/2 avokado
1-2 msk kakao
1/2 msk honung

Detta kör jag sedan i en mixer tills det är slätt. Resultatet är en fin-fin chokladmousse.
Ok. Ska frysa ner resten av bananerna nu

Sitter och kollar på Jessica Jones istället för att plugga :angel: Det värsta är att jag egentligen inte tycker serien är bra och skulle inte kollat klart om det inte vore för att en av mina favoritskådespelare har en rätt stor roll i serien :o

Åt just, det smakade i stort sett ingenting. Undrar om det är en biverkning av bromsen eller en kombination med den, att jag varit förkyld en tid, kortisonet och antihistaminerna.

Har mensvärk, tycker synd om mig själv, myser katt :love: och tittar på stjärnhoppningen på svtplay. Riktigt skojig sköldpaddslättridning han (dendärsomjagintevetvemhanär) drog till med. Inte lätt att rida om man inte vet hur man ska göra, men han verkade ha roligt iallefall.

Blev som alltid glad av att jobba med mina pållar :love:
Godissugen, men NÅGON hade eedan ätit upp chokladen :cautious: orkar inte åka och köpa något men kom på att vi hade pommes i frysen. Är ju typ chips :angel:
Måste ts tag i stt ringa vc, behöver nog remiss till ortopedteknikern igen. Min vä fot har börjat vrida sig :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 850
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 395
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 459
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka