Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade fem och har svårt att somna om.
Så ledsen över att någon på jobbet snott mitt aktivitetsarmband som jag tappade där i torsdags :cry:
Vet ungefär vart jag tappade det men tio minuter senare är det borta och ingen som lämnat in i receptionen. Vi har dörrar med kodlås och det var en eftermiddag så vet att det är någon på arbetsplatsen som tagit det :(

Så ledsen över att någon på jobbet snott mitt aktivitetsarmband som jag tappade där i torsdags :cry:
Vet ungefär vart jag tappade det men tio minuter senare är det borta och ingen som lämnat in i receptionen. Vi har dörrar med kodlås och det var en eftermiddag så vet att det är någon på arbetsplatsen som tagit det :(
Fy så trist!

Kanske någon hittade armbandet och tänkte lämna in det men blev distraherad och glömde bort det för tillfället? Eller kanske någon råkade sparka till det så att det for in under ett skåp.
Hoppas du får igen armbandet, det blir så tråkiga funderingar annars.

På mitt jobb är det ofta tvärt om, att receptionen får in upphittade saker som ingen frågar efter. En snygg beige täckjacka till exempel, varför hämtar ingen den?
Nycklar, handskar, mobilladdare. Vad är det med folk?

Kanske någon hittade armbandet och tänkte lämna in det men blev distraherad och glömde bort det för tillfället? Eller kanske någon råkade sparka till det så att det for in under ett skåp.
Hoppas du får igen armbandet, det blir så tråkiga funderingar annars.

Ja, ska försöka få iväg ett mail eller någon info till de som jobbar i huset. Finns inga skåp i korridoren och har letat bakom allt där det skulle kunna hamnat. Vet väldigt specifikt vart det tappades (i en korridor alternativt trappan, gick upp en våning bara) samt vilken tid men hjälper ju inte om ingen lämnar in det.
Städerskorna är informerade om det skulle dyka upp någonstans men de hade gått hem för dagen då.

Man tänker verkligen massor :(

Ja, ska försöka få iväg ett mail eller någon info till de som jobbar i huset. Finns inga skåp i korridoren och har letat bakom allt där det skulle kunna hamnat. Vet väldigt specifikt vart det tappades (i en korridor alternativt trappan, gick upp en våning bara) samt vilken tid men hjälper ju inte om ingen lämnar in det.
Städerskorna är informerade om det skulle dyka upp någonstans men de hade gått hem för dagen då.

Man tänker verkligen massor :(
Kan det ha fastnat i dina kläder på nåt vis och följt med och lossnat någon annanstans i byggnaden?

Kan det ha fastnat i dina kläder på nåt vis och följt med och lossnat någon annanstans i byggnaden?

Njä. Bytte om, hade armbandet när jag öppnade dörren till korridoren, gick upp för en trappa, genom en korridor och sen direkt in på mitt rum. Då märker jag att det är borta. Letar igenom kläder, väska mm och går sedan direkt samma väg tillbaka. Armbandet borta :(
Det är "tomma" korridorer så inte så lätt att fasta/gömma sig bakom något. Har försökt leta i ett extra stort område om någon råkat sparka på den men ändå utan resultat.

Njä. Bytte om, hade armbandet när jag öppnade dörren till korridoren, gick upp för en trappa, genom en korridor och sen direkt in på mitt rum. Då märker jag att det är borta. Letar igenom kläder, väska mm och går sedan direkt samma väg tillbaka. Armbandet borta :(
Det är "tomma" korridorer så inte så lätt att fasta/gömma sig bakom något. Har försökt leta i ett extra stort område om någon råkat sparka på den men ändå utan resultat.
Hoppas det är så att någon blev distraherad från att lämna in det och att det kommer tillrätta nästa vecka.

Japp, magen knorrar oroväckande. Fungerar liksom inte med orolig mage och strikt kontrollerade tider för skrivning och rast :eek:

Dessutom stör jag mig på att kallelsen bara innehöll ett nummer på en sal, inte vilken ingång. Antagligen finns det väl bara en sal med det numret i skolan men hur ska man veta det? :confused:

Jag ska strax till stallet. Ska tvätta en ponnysvans samt fixa det vanliga. Därefter hem och duscha, till Malmö för att fixa fransarna, dammsuga, välja kvällens outfit, piffa till mig inför kvällen, äta och slutligen på förfest hos en kompis :) (Och utgång därefter :D )

Har vaknat. Ska glo lite på dumburken ett tag innan det är dags för frukost.
Sen iväg och leta skor. Mina läcker...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 835
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 376
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 373
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att bemöta en ledsen/upprörd främling
  • Lekstuga
  • Hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka