Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grannen köpte två russ påå telefon istället för att tentaplugga..... Diplomsto med föl visserligen men ändå. Hon sysslar ju inte ens med ponnyer.![]()
Fy så trist!Vaknade fem och har svårt att somna om.
Så ledsen över att någon på jobbet snott mitt aktivitetsarmband som jag tappade där i torsdags
Vet ungefär vart jag tappade det men tio minuter senare är det borta och ingen som lämnat in i receptionen. Vi har dörrar med kodlås och det var en eftermiddag så vet att det är någon på arbetsplatsen som tagit det![]()
Fy så trist!
Kanske någon hittade armbandet och tänkte lämna in det men blev distraherad och glömde bort det för tillfället? Eller kanske någon råkade sparka till det så att det for in under ett skåp.Vaknade fem och har svårt att somna om.
Så ledsen över att någon på jobbet snott mitt aktivitetsarmband som jag tappade där i torsdags
Vet ungefär vart jag tappade det men tio minuter senare är det borta och ingen som lämnat in i receptionen. Vi har dörrar med kodlås och det var en eftermiddag så vet att det är någon på arbetsplatsen som tagit det![]()
Kanske någon hittade armbandet och tänkte lämna in det men blev distraherad och glömde bort det för tillfället? Eller kanske någon råkade sparka till det så att det for in under ett skåp.
Hoppas du får igen armbandet, det blir så tråkiga funderingar annars.
Kan det ha fastnat i dina kläder på nåt vis och följt med och lossnat någon annanstans i byggnaden?Ja, ska försöka få iväg ett mail eller någon info till de som jobbar i huset. Finns inga skåp i korridoren och har letat bakom allt där det skulle kunna hamnat. Vet väldigt specifikt vart det tappades (i en korridor alternativt trappan, gick upp en våning bara) samt vilken tid men hjälper ju inte om ingen lämnar in det.
Städerskorna är informerade om det skulle dyka upp någonstans men de hade gått hem för dagen då.
Man tänker verkligen massor![]()
Kan det ha fastnat i dina kläder på nåt vis och följt med och lossnat någon annanstans i byggnaden?
Hoppas det är så att någon blev distraherad från att lämna in det och att det kommer tillrätta nästa vecka.Njä. Bytte om, hade armbandet när jag öppnade dörren till korridoren, gick upp för en trappa, genom en korridor och sen direkt in på mitt rum. Då märker jag att det är borta. Letar igenom kläder, väska mm och går sedan direkt samma väg tillbaka. Armbandet borta
Det är "tomma" korridorer så inte så lätt att fasta/gömma sig bakom något. Har försökt leta i ett extra stort område om någon råkat sparka på den men ändå utan resultat.
Grannen köpte två russ påå telefon istället för att tentaplugga..... Diplomsto med föl visserligen men ändå. Hon sysslar ju inte ens med ponnyer.![]()