Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh ljuva sommar!
DSC_0222_zpsegsvnumg.jpg

snart poolen med killen och min praktikant på jobbet (han hamnade snett i tidig ungdom har hållt på med droger, är drogfri nu och läser till körkort )som har varit på mitt jobb i 1,5 år nu och ska bli anställd med
Myzzan du/ni i företaget är jävlar i mig guld värda! :love:

Tack , ligger en liten historia tråd nu uppe med men jag jobbar med han helatiden är han arg så går vi ut så får han prata ut
Jag blir varm i hjärtat av att läsa det där. Så många blir dömda på livstid om de hamnar lite snett i ungdomen. Du får härmed bumpos egna hjärte-nobelpris för året. :love:

Har precis ätit brunch i hammocken efter en shoppingrunda med mamma. Fyndade två par shorts, en kjol och en blus på rean :up:

Fått rapport från A också, hon var ute och rodde :) ska snart åka dit och hämta henne :)

Jag skulle städa idag, så att jag äntligen kan plocka fram mitt garn och allt sånt. Tog min husligaste kaffemugg(med muminhuset på :D) men istället för att städa har jag tittat på ponnys på hästnet, surfat runt efter sockmönster, porr(garn)surfat, och tittat på podcasts på youtube. Asså? Ska inte ha häst och definitivt inte en ponny! Och resten har ju bara orsakat ett ännu värre garn-sug som jag fortfarande inte kan göra nåt åt :cautious:

Jag ska vika tvätt medan sambon gör bulldeg. Sen ska vi baka bullar :d Började dagen med att plocka jordgubbar, sista dagen för säsongen. Bättre sent än aldrig, så nu finns det jordgubbar i magen, i kylskåpet och i frysen för framtida bruk :up: :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 374
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 31 32 33
Svar
643
· Visningar
37 738
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur