Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar inse att det är nästa helg som jag ska vara finklädd två dagar i rad. Finklädd, men fortfarande hyfsat praktiskt klädd (ska vara fotografassistent på bröllop ena dagen och ställa ut hund andra dagen). Jag har bara "gå i skogen-kläder"...

Helt hopplöst ju. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig.
Har ett par byxor som går att ha på bröllopet, men inget som går att ha på överkroppen. Har en klänning som kanske fungerar på utställningen, men den är lite väl tråkig och jag gillar egentligen inte passformen. Gick lite i en affär för någon dag sedan, hittade inte det som jag sett på nätet, hittade något liknande men då satt det inte bra över axlarna, det som såg ut att vara bra på alla sätt och vis fanns bara i för stora storlekar. :banghead:

Dricker kaffe och svettas. Stackars hunden ligger som en svart svetthög på golvet, han har en tendens att somna i ställningar som gör att han ser ut som han kastats ut ur en bil i farten ;)

Under all kritik.
Tillsagd av chefen 2 gånger, men chefen kan inte sparka honom då det inte går att få tag i någon annan mitt i sommaren.. De plockade även ut soffan från personalrummet pga. personen sov, men vi har istället en massagefåtölj som är ganska bekväm...
Det är inte det att man nickar till några minuter, utan han tar hörlurar, musik och en filt lägger sig och snarkar så grannarna undrar om ryssen är på väg..

Men nu har jag storstädat jourrummet, blev attackerad av dammråttor stora som flygplan, minst! (okej kanske som en mindre kaffekopp.. Men jag vet inte om det är mycket bättre)

Sedan envisas alla människor med att lämna sina täcken/kuddar sådär halvt instoppade i sina korgar. och sedan glömmer vi det där medan man går på semester..

Min rygg gör ont. Att tillbringa några dagar liggande är inte bra för kroppen.

Knoppen är något bättre idag men inte jättebra.

Nu ska jag sova en skvätt till...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 303
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
631
· Visningar
37 143
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
869
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka