Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
"Jag har kamrater som tycker du är konstig också!"

Vad svarar man ens på det? :cautious::meh:

Disken avklarad. Hur kan fem personer använda så fruktansvärt många glas på två dagar? O_o

Nej, det var ingen som orkade diska igår, vi åt inte middag hemma.

Tillsagd av chefen 2 gånger, men chefen kan inte sparka honom då det inte går att få tag i någon annan mitt i sommaren.. De plockade även ut soffan från personalrummet pga. personen sov, men vi har istället en massagefåtölj som är ganska bekväm...
Det är inte det att man nickar till några minuter, utan han tar hörlurar, musik och en filt lägger sig och snarkar så grannarna undrar om ryssen är på väg..
Har lite samma situation här, finns ingen annan att tillgå. Men han får inte fortsätta efter sommaren iallafall.

"Jag har kamrater som tycker du är konstig också!"

Vad svarar man ens på det? :cautious::meh:

Jag drog slutsatsen förra året när mina sk vänner tyckte att de fick bestämma hur jag skulle vara (och visade det genom att mobba mig på jobbet när farmor låg på dödsbädden och precis efteråt) att jag faktist inte har något som helst intresse av att vara vän med arslen.

Jag ger folk the benefit of a doubt, men litar på magkänslan och när folk börjar visa tendenser till att vara arslen som kör efter någon sorts coolness kod liknande skolgårds nivå, då kan de faktist fara. Jag är hellre ensam vart jag nu bor än att släppa in några mer arslen i den krets med helt fantastiska vänner som jag faktist har :love: Att jag ser dem in princip aldrig för att de bor på andra sidan jorden spelar ingen roll, de litar på att personer jag introducerar till dem faktist är bra personer. Det har faktist varit lättare att hitta vänner som går att lita på efter att jag insåg det :)

Ignorera, ignorera mer och sen ignorera lite till :angel:

Mina släktingar klagar gärna på oss, men vad vi gör har ju inte ett dugg med dem att göra. De vet heller inte allting :meh:
Jag skulle nicka och le med orden ja!! Ja!! Och det är underbart..
Subjektiv bedömning. Den personens åsikt. Inte din.

Och vad är det för fel med att vara bortskämd????? :confused::confused::confused:
Allting typ enligt dem :grin:

Jag försöker bara nicka och ignorera men det är svårt ibland när jag vill ge svar på tal. Dock så vet jag att jag har tur och är bortskämd med så bra föräldrar som har råd att låta mig bo hemma medan jag är arbetslös så det är svårt att svara också. Min syster och faster är lite likadana där, jag får absolut inte klaga/gnälla på vissa saker i deras närhet - om jag inte vill starta ett bråk så att säga :meh: och det är svårt för mig att svälja orden ibland men jag orkar oftast inte med något bråk då de ska alltid fortsätta ända in i det sista för att få det sista ordet..! :arghh::banghead: Jag är nog fortfarande ett barn i deras ögon och det är svårt att få ta sin vuxna plats.
De båda är singlar ... undra vad det kan bero på :angel::angel::angel:;)
Det värsta är att jag undrar om jag inte är lite lik dem där ... :cautious::nailbiting::grin:

Så, nu fick jag gnälla lite om mina släktingar jag också :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 303
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
631
· Visningar
37 143
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
869
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka