Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här nere vid vattnet är det nog 25 grader + blåsigt, men jag dör ändåJag typ dör av värmeslag inomhus på jobbet och här är det typ 27 grader.
Men sedan har jag aldrig gillat när det vart över 25 grader då jag inte tål solen![]()
"Jag har kamrater som tycker du är konstig också!"
Vad svarar man ens på det?![]()
Jag tycker samma sak om er."Jag har kamrater som tycker du är konstig också!"
Här nere vid vattnet är det nog 25 grader + blåsigt, men jag dör ändå
Jag brukar fungera bäst mellan -5 och +15![]()
Har lite samma situation här, finns ingen annan att tillgå. Men han får inte fortsätta efter sommaren iallafall.Tillsagd av chefen 2 gånger, men chefen kan inte sparka honom då det inte går att få tag i någon annan mitt i sommaren.. De plockade även ut soffan från personalrummet pga. personen sov, men vi har istället en massagefåtölj som är ganska bekväm...
Det är inte det att man nickar till några minuter, utan han tar hörlurar, musik och en filt lägger sig och snarkar så grannarna undrar om ryssen är på väg..
Har lite samma situation här, finns ingen annan att tillgå. Men han får inte fortsätta efter sommaren iallafall.
Har inte det med antal bokstäver i statusen att göra?Texten på facebook blev mindre.![]()
Jag råkade dra nedåt på fel ställe när jag tryckte på vänsterknappen. Åtminstone är det vad jag tror hände.Har inte det med antal bokstäver i statusen att göra?
I make my own cool![]()
Jag tycker samma sak om er.
Several people thinking the same thing doesn't mean its right.
Aha, har sett att vissa korta statusar är med enorma bokstäver och de långa statusarna med vanliga. Var mer det jag tänkte påJag råkade dra nedåt på fel ställe när jag tryckte på vänsterknappen. Åtminstone är det vad jag tror hände.
Ignorera, ignorera mer och sen ignorera lite till
Mina släktingar klagar gärna på oss, men vad vi gör har ju inte ett dugg med dem att göra. De vet heller inte allting![]()
Jag skulle nicka och le med orden ja!! Ja!! Och det är underbart..
Allting typ enligt demSubjektiv bedömning. Den personens åsikt. Inte din.
Och vad är det för fel med att vara bortskämd?????![]()