Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara lite jobbigt när det är syskon som är idiotiska![]()
Det värsta är att jag undrar om jag inte är lite lik dem där ...
Så, nu fick jag gnälla lite om mina släktingar jag också![]()
Jag borde ha lagt salt i deras vatten!Man får inte bete sig hur som helst bara för att det är en släkting involverat, däremot får man kanske lite längre tid att inse att man kan vara trevlig också![]()
Alltså man kan bli lite orolig över att man är lik sina släktingar, men det brukar vara lugnt
Jag håller på att.. frigöra mig från mina men det är en långsam process. Nyss blev mina föräldrar sura (igen) för att jag inte ville berätta mer om Buketräffen![]()
Syskon..!
Det är bara lite jobbigt när det är syskon som är idiotiska![]()
Njaaa, de ville snarare veta allt om alla som var där och varför jag träffade okända människor och om jag störde folkFast det är väl elaktDet är ju klart att alla vill veta om Buketräffen
![]()
Sådan där handhållen liten fläkt har varit min räddning många gånger när jag åkt Gbg-Sthlm!Okej ni tågmänniskor, jag skulle uppskatta om ni kunde slå på ac på tåget från Göteborg mot Stockholm.. tågpersonalen har inte visat sig den göteborg nu...
Fast om jag är lik mamma (utseendet har jag tydligen redan - tack för den, det är bara det att hon är fyrtio år äldre...Alltså man kan bli lite orolig över att man är lik sina släktingar, men det brukar vara lugnt
Jag håller på att.. frigöra mig från mina men det är en långsam process. Nyss blev mina föräldrar sura (igen) för att jag inte ville berätta mer om Buketräffen![]()
Hur kan man få sina släktingar att inse det?Man får inte bete sig hur som helst bara för att det är en släkting involverat, däremot får man kanske lite längre tid att inse att man kan vara trevlig också![]()
När slutar man känna sig som 11 år egentligen? Alltså gällande typ allt?!Man känner sig lite som en tonåring igen![]()
Jag är så oändligt glad att mina syskon flyttade hemifrån när jag var riktigt liten, då tyckte jag att det var tråkigt men nu tackar jag mina gudarSyskon..!
![]()
Om du störde folk..?Njaaa, de ville snarare veta allt om alla som var där och varför jag träffade okända människor och om jag störde folk
Buketräffen var
Så jag förstår att man vill veta allt![]()
Alfapet! Nämn inte det spelet i vårt hus när syrran är här!!Jag är så oändligt glad att mina syskon flyttade hemifrån när jag var riktigt liten, då tyckte jag att det var tråkigt men nu tackar jag mina gudar![]()
När man flyttat hemifrån?När slutar man känna sig som 11 år egentligen? Alltså gällande typ allt?!
Jag har fortfarande inte fattat att jag är myndig![]()
Hur kan man få sina släktingar att inse det?Tell me!!!
![]()