Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter en vända till stan för att köpa mjölk och yoghurt. Blev ca 1 timmes pokemonjakt också :) Nu blir det väl slappa i soffan fram till morgonkvisten. Längtar tills jag flyttar till syrrans lägenhet om ca 3 veckor, då kan jag göra något vettigt på natten (typ sy...) vilket jag inte kan nu eftersom syrummet är utanför mammas sovrum och vill ju inte störas...

Fick precis veta att ett av mina gamla favoritband ska spela inte allt för långt härifrån om ett litet tag. Har ingen lust egentligen att se dem live, senaste skivorna har inte varit speciellt bra, men nu blev jag sugen på att se dem bara för att få glo lite på sångaren :angel: Kanske ska bosätta mig utanför konsertområdet och hoppas på att få syn på honom där? :p

Idag var vi iväg till kinarestaurang och åt gott, en försenad födelsedagspresent till Sandra. På kvällen red hon Annie och jag gick med Pigge, avslutade med att hon red lite dressyr i en av hagarna. Nu hotar hon med att ta med sig Annie, Harry och Zelma när hon åker hem imorgon, det kommer bli tomt här!

Dags att nanna kudden. Sov gott tråden :)

Jösses vad jag ser ut,har ni sett en människohamster ? Geting :devil: Bulan är stor som en halv tennisboll :D Och självklart undrar alla vad som hänt.Inte alls pinsamt att berätta hur korkad man kan vara :o:crazy:

@dobbis: Du får nog införskaffa en sådan här om du ska fortsätta med dina galna upptåg :eek::angel:

bee-exterminator.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
323
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 300
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
631
· Visningar
36 916
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
869
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka