Grattis!kom på att taket i stallet ska börja rivas imorgon = jag har tre boxar att mocka ur ikväll. JAG HAR BÄDD.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!kom på att taket i stallet ska börja rivas imorgon = jag har tre boxar att mocka ur ikväll. JAG HAR BÄDD.....
Jag tycker det är gott. Men de hemkokta är klart godare. Surströmming däremot.Jag har ätit bägge delar. Kan inte påstå att jag fått något habegär för någon av varianterna. Så det extra besväret är det itne värt. Det är knappt värt slanten för de i frysdisken heller. Så himla gott är det inte. (tacka vet jag surströmming)
Ska jag köpa så är det för sällskapet med kräftätare. Att umgås gillar jag.
Ni som brukar vara ute och springa, om det finns några i den här tråden, hur distraherar ni hjärnan under tiden? Jag kan omöjligt bara koppla bort och inte tänka och har jag inget att fokusera på tänker jag bara på hur jäkla jobbigt och tråkigt det är. Nu när jag bara springer korta intervaller på 90 sekunder räknar jag steg. Men sen då? När det är meningen att jag ska klara av att springa 5km? När jag promenerar lyssnar jag på ljudbok, men frågan är om man kan fokusera på det när man springer?
Glömde visst säga att jag är tämligen ointresserad av musik så det gör nog ingen skillnad.Nu har jag inte sprungit på flera år men jag lyssnade på musik när jag sprang.
Musik på HÖGT så att jag inte hör mig själv flåsaNi som brukar vara ute och springa, om det finns några i den här tråden, hur distraherar ni hjärnan under tiden? Jag kan omöjligt bara koppla bort och inte tänka och har jag inget att fokusera på tänker jag bara på hur jäkla jobbigt och tråkigt det är. Nu när jag bara springer korta intervaller på 90 sekunder räknar jag steg. Men sen då? När det är meningen att jag ska klara av att springa 5km? När jag promenerar lyssnar jag på ljudbok, men frågan är om man kan fokusera på det när man springer?
Tack!Grattis!
Sommarpratarna nu på sommaren är perfekt. Annars en bra ljudbok.Ni som brukar vara ute och springa, om det finns några i den här tråden, hur distraherar ni hjärnan under tiden? Jag kan omöjligt bara koppla bort och inte tänka och har jag inget att fokusera på tänker jag bara på hur jäkla jobbigt och tråkigt det är. Nu när jag bara springer korta intervaller på 90 sekunder räknar jag steg. Men sen då? När det är meningen att jag ska klara av att springa 5km? När jag promenerar lyssnar jag på ljudbok, men frågan är om man kan fokusera på det när man springer?
Du tycker att det funkar att fokusera på ljudbok? Perfekt i så fall.Sommarpratarna nu på sommaren är perfekt. Annars en bra ljudbok.
Musik är lite trist i längden tycker jag.
Kände att det var dags för en sådan här.En dag med mycket aktivitet. Efter att markismontören lämnat huset så rensade jag lite ogräs, duschade, hämtade barnet i Lund, dammsög båda våningarna, hängde upp den nytvättade tvätten, packade inför kommande veckas resor, tvättade håret och åt en stor tallrik fylld med apelsinchokladglass![]()
Tycker inte man behöver fokusera på något sätt utan man bara försvinner in i det talade ordet.Du tycker att det funkar att fokusera på ljudbok? Perfekt i så fall.![]()
Jag får testa helt enkelt.Tycker inte man behöver fokusera på något sätt utan man bara försvinner in i det talade ordet.