Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis satt upp ett nät i fönstret, ikväll kommer jag kunna ha fönstret vidöppet utan att få in en miljard äckliga insekterTycker att jag förtjänar glass nu, men orkar inte gå till affären...
Titta så bra!
![]()
Jag klarar inte kortison utan att samtidigt ta stesolid.... Inte så sugen på kortison mao.Jag får effekt mer eller mindre direktmen man hinner som sagt med mycket
Dock bör man inte göra något som kräver finlir för iaf jag darrar som en långvarig alkoholist med abstinens
![]()
Jag mår kanon på kortison! Inte enensa biverkning utöver att det hjälpte mot det som det skulleJag klarar inte kortison utan att samtidigt ta stesolid.... Inte så sugen på kortison mao.
Tack @Soffan74 @Tora och @athena_arabians
Han skadade sig och veterinären sa att det var ungefär 50% chans att han skulle bli helt återställd efter en lång konvalescens. Att låta honom förfalla som promenadhäst kändes inte heller som ett alternativ heller så jag valde att låta honom somna in när han fortfarande var i form.
Han dog nästan på dagen ett år efter att pappa gick bort. På ngt sätt kändes det bra att pappa slapp vara med och ta det beslutet.
Vart är ditt jobb??Spöregnar och åskar... Klibbigt varmt i köket på jobbet![]()
Vi tänkte vi där när vi åker nästa vecka men fick så bra erbjudande på ett annat istället!
Jag bodde på Opalen förra året, men jag var inte alls nöjd.. Kändes sunkigt och frukosten var dålig. Jag tog pannkakor direkt efter de ställde ut nya (stod och väntade på dom) men dom var någonting mellan fisjumma och kalla
@LadyCovergirl hoppas ni får bättre upplevelse än mig av hotellet![]()
Det ska jag plocka i morgonRensat hallon, inte såå skoj men väldigt trevlig att ha i frysen.
GrängesbergVart är ditt jobb??
håller tummarna att den är bättre för er än för migJag har bott här som yngre och förutom att jag drack alldeles för mycket vodka och däckade på toaletten så var det bra
Hittills är jag också nöjd. Frukosten får jag återkomma om![]()
Här kommer det aldrig någon åska.GrängesbergMen muller hemma i lilla Gubbo (Smedjebacken), och i nästa by började det spöregna och fortsatte hela vägen till jobbet (ca 2 mil). Kom någon rejäl blixt också men vädret verkar ha lugnat ner sig nu.