Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis satt upp ett nät i fönstret, ikväll kommer jag kunna ha fönstret vidöppet utan att få in en miljard äckliga insekter :banana: Tycker att jag förtjänar glass nu, men orkar inte gå till affären...

Titta så bra! :D
13731007_677568902391493_6963767004463666563_o.jpg
:rofl: :rofl: :rofl:

Åh fy. Nu är klockan mycket :meh:

Ska upp tidigt imorgon och köra :crazy:

Jippie vad kul att ställa klockan på 4.45 och sedan veta att man är hemma först efter kl 16 igen :wtf:

I Tidaholm började mitt tålamod med mormor tryta. Eller ja, i en skog utanför Tidaholm. Fick köra många "andas till tio, andas till tio". NU hemma och ska snart lägga mig i sängen och lyssna på en pod eller ljudbok och lösa lite korsord.

Tack @Soffan74 @Tora och @athena_arabians <3

Han skadade sig och veterinären sa att det var ungefär 50% chans att han skulle bli helt återställd efter en lång konvalescens. Att låta honom förfalla som promenadhäst kändes inte heller som ett alternativ heller så jag valde att låta honom somna in när han fortfarande var i form.
Han dog nästan på dagen ett år efter att pappa gick bort. På ngt sätt kändes det bra att pappa slapp vara med och ta det beslutet.

Tack @Soffan74 @Tora och @athena_arabians <3

Han skadade sig och veterinären sa att det var ungefär 50% chans att han skulle bli helt återställd efter en lång konvalescens. Att låta honom förfalla som promenadhäst kändes inte heller som ett alternativ heller så jag valde att låta honom somna in när han fortfarande var i form.
Han dog nästan på dagen ett år efter att pappa gick bort. På ngt sätt kändes det bra att pappa slapp vara med och ta det beslutet.

Synd på en så fin häst med IT. För han hade verkligen DET!

Jag bodde på Opalen förra året, men jag var inte alls nöjd.. Kändes sunkigt och frukosten var dålig. Jag tog pannkakor direkt efter de ställde ut nya (stod och väntade på dom) men dom var någonting mellan fisjumma och kalla :meh:
@LadyCovergirl hoppas ni får bättre upplevelse än mig av hotellet :p

Jag har bott här som yngre och förutom att jag drack alldeles för mycket vodka och däckade på toaletten så var det bra :p
Hittills är jag också nöjd. Frukosten får jag återkomma om :)

Har haft kvällsfrämmande ikväll igen, en fladdermus har tagit som vana att komma på besök och rensa luften från flygande insekter och den mygga som svärmat omkring mig ett tag är nu ett minne blott. :up:
Fladdermusen hittar både in och ut genom den öppna dörren och igår kväll satt den ett tag på soffryggstödet bakom mig innan den flög ut i natten igen. :)

Grängesberg :) Men muller hemma i lilla Gubbo (Smedjebacken), och i nästa by började det spöregna och fortsatte hela vägen till jobbet (ca 2 mil). Kom någon rejäl blixt också men vädret verkar ha lugnat ner sig nu.
Här kommer det aldrig någon åska. :cry: Skulle så gärna vilja ha både åska och regn.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
323
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 300
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
631
· Visningar
36 915
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
869
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka