Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtade gräsklipparen igår,klippte hälften av gräset,skulle starta den o köra resten innan jag åker till stan,då startar inte fanskapet :devil::banghead::banghead:

Min dator har varit iväg på service p.g.a. en död pixel. Packade upp den här hemma nyss, startade och höll på att bli helt vansinnig över att musjäveln nu går åt fel håll. När jag försökte nå det övre vänstra hörnet på vanligt vis gick pekaren ner åt högra hörnet. Jag kände mest för att uttala en lång ramsa fula ord, men tänkte att jag skulle prova att starta om musen först ifall det blivit något fel med synkningen. Då upptäckte jag att jag höll den bakochfram :idea:.
Jäkla dumt påhitt att ha en mus som är likadan åt båda håll, förutom en liten äppelsymbol i ena änden.

Min dator har varit iväg på service p.g.a. en död pixel. Packade upp den här hemma nyss, startade och höll på att bli helt vansinnig över att musjäveln nu går åt fel håll. När jag försökte nå det övre vänstra hörnet på vanligt vis gick pekaren ner åt högra hörnet. Jag kände mest för att uttala en lång ramsa fula ord, men tänkte att jag skulle prova att starta om musen först ifall det blivit något fel med synkningen. Då upptäckte jag att jag höll den bakochfram :idea:.
Jäkla dumt påhitt att ha en mus som är likadan åt båda håll, förutom en liten äppelsymbol i ena änden.

Kunde ha blivit ett blå mikro-moment där a la bläckis om du ringt och skällt ut dem :angel: :D

Helt slut efter läkarbesök på morgonen. Sovit flera timmar efter det. Vaknade av åskan. Imorgon och torsdag blir det jobb.

Måste visa vad jag roade mig med igår också:
13731827_1252753298077528_3553328949906395054_o.jpg

Bakom kameran stod min vän, som även är ägare till hästen. Hon och hennes sambo driver ett lantbruk där hästar drar redskapen. Just den här hästen är ett halvblod med tjusig stam, utbildad msv hopp och dressyr, men hon fixar ändå sitt eget foder och hjälper till att städa bort sly och stockar. Snacka om allsidig!

Jag har äntligen kommit ur morgonrocken och satt på mig shorts och t-shirt, det var jobbigt! Helst skulle jag vilja ta en promenad med båda hästarna som förberedelse att kunna ha med Pigge som handhäst när jag rider men det är så vidrigt varmt ute så jag har ingen lust. Blä..

Fick plötsligt så galet ont i hela kroppen att det känns omöjligt att ens stå upp... Fotlederna är värst, men även rygg, axlar och armar är dumma och huvudet känns tungt. Kan det bli så av att det plötsligt blev annat väder här? Tidigare var det tokvarmt och nu är det världens regnoväder med åska osv. Brukar kunna få ont i huvudet om det snabbt blir dåligt väder men nu känns allt extremt :(

Undrar om det inte är åska på väg in. Galet kvavt ör det i alla fall. Var ute en sväng till havet, där var det däremot fantastiskt skönt. Men nu är det dags att packa och städa. Imorgon rullar vi söderut igen.

Kunde ha blivit ett blå mikro-moment där a la bläckis om du ringt och skällt ut dem :angel: :D
Jag hade ett bläckismoment igår. Skulle åka till återvinningen med min trasiga bänkdiskmaskin. Kånkade ner den till porten, gick för att hämta bilen, ringde upp mina föräldrar från bilen för att samtidigt klara av det dagliga kollsamtalet till dem.

Medan vi pratade körde jag upp på E6, fastnade i nästan stillastående kö framemot Tingstadstunneln och inte förrän jag körde in i tunneln kom jag på det: diskfuckingmaskinen står kvar hemma i porten!

:banghead:

Så det var bara att välja första bästa avfart, fortsätta en bit norrut tills jag kom till en södergående påfart igen, hem och hämta maskinen och sätta mig i kö ner mot tunneln igen.

En typisk dag i bläckis liv. :down:

(Jag försökte skylla alltihop på pappa eftersom vi pratade i telefon så att jag glömde maskinen, men han gick inte på det.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
323
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 300
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
631
· Visningar
36 915
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
869
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka