Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min dator har varit iväg på service p.g.a. en död pixel. Packade upp den här hemma nyss, startade och höll på att bli helt vansinnig över att musjäveln nu går åt fel håll. När jag försökte nå det övre vänstra hörnet på vanligt vis gick pekaren ner åt högra hörnet. Jag kände mest för att uttala en lång ramsa fula ord, men tänkte att jag skulle prova att starta om musen först ifall det blivit något fel med synkningen. Då upptäckte jag att jag höll den bakochfram.
Jäkla dumt påhitt att ha en mus som är likadan åt båda håll, förutom en liten äppelsymbol i ena änden.
Jag var på vippen att börja googla problemet och se om det fanns någon inställning dom kommit åt på servicestället. Någon utskällning hade det nog inte blivit av det hela, snarare ett förtvivlat "hur löser jag det här?!?!"
Jag hade ett bläckismoment igår. Skulle åka till återvinningen med min trasiga bänkdiskmaskin. Kånkade ner den till porten, gick för att hämta bilen, ringde upp mina föräldrar från bilen för att samtidigt klara av det dagliga kollsamtalet till dem.