Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 864
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vart och hälsat på farmor med mamma. Hon är på besök här uppe fram till torsdag (farmor bor i Skåne). Nu sitter jag och mamma på pizzerian och väntar på att få vår mat så vi kan åka hem och äta. Snart dags att åka och jobba :meh:

Har varit ute dag klippt av massa blad på mina tomater. Nu ska väl solen nå ända in på alla tomater.
Blåser upp här och blev riktigt kallt ute.

Det är fult! Mummelbyxor= Du ser att läpparna rör sig men du hör inget. (tex leggings)
Och det var inget ont om tjocka för jag anser att ingen ska ha mummelbyxor utan att ha tex en kjol,lång t-shirt,tunika,klänning,what ever över dom.

Ok vi snackar leggings? Personligen tycker jag att det är ett av de fulaste "plaggen", dock är ju smaken som baken och har svårt att tänka mig att det skulle kunna vara snyggt på ngn oavsett fet eller smal.. Jag tänker att folk får ha på sig vad de vill, jag kan ibland (ok rätt ofta :angel: ) tänka "vad i helvete...." dock behöver man ju inte alltid säga vad man tänker ;)

Sitter och funderar hur piller kan bara försvinna från ett recept .Skulle hämta ut för en månad sedan och då sa dom att om jag klarade mig 8 dagar till skulle jag få det på förmån och då fanns dom kvar men skulle hämta samma piller idag då dom är slut då finns dom inte där alls och ser ut att alldrig varit där heller ! Konstigt !Isåfall skulle dom nämt det på apteket för en månad sedan att just dom pillren var utagna allihop .Men fick ut en låda ändå för han trodde på mig och ska fixa ett nytt recept så fort min dr är tillbaka från semestern !

Ok vi snackar leggings? Personligen tycker jag att det är ett av de fulaste "plaggen", dock är ju smaken som baken och har svårt att tänka mig att det skulle kunna vara snyggt på ngn oavsett fet eller smal.. Jag tänker att folk får ha på sig vad de vill, jag kan ibland (ok rätt ofta :angel: ) tänka "vad i helvete...." dock behöver man ju inte alltid säga vad man tänker ;)
Hmm har du något mot mjukisbyxor åxo eller pyjamasbyxor när man är på stan :p

Kvällsdopp i Lygnern nu på kvällen
(Ja jag badade också :D)

image_zpsdyfmahv9.jpeg

Sytt en kjol av en duk. Blev inte nöjd. Men den går att använda ändå.

tror jag är på väg ner i depression igen. Känns så, ingenting känns riktigt bra..

Och hästen är halt, sjukhuset kunde ge mig en tid om en månad tidigast. Vet inte hur jag ska göra nu, kan ju inte låta henne gå obehandlad så länge..

Blev ingen höskörd idag Tänkte ta vilodag och låta min kropp ta det lungt men så kom brorsan med en spruta och fasadtvätt så det blev till att skura väggarna från svamp eller vad det är för något svart som satt sig på brädorna .Men nu lyser huset gult och fint igen !

Debt Collection Management Company skickade brev till en vän, adressen som jag bodde på i England för typ över fyra år sedan. Tydligen sökte de mig och visste de vart jag var.

Inglorion drömde upp scenarion där mardröms banken Lloyds personal återigen hade ljugit och kontona var inte alls stängda utan en astronomisk skuld hade byggts upp av precis ingenting, för det vore typiskt Lloyds.

Inglorion drömde upp att någon hade snott hennes identitet och köpt en mångmiljons hus och några yachter som nu behövde betalas.

I verkligheten kom det en räkning 2012 för hela £67 som Inglorion av någon anledning missade att betala/direkt betalningen från kontot funkade inte/företaget har drömt upp (exet påstår att han kommer ihåg att jag betalade den, men tvivlar på att det finns papper kvar för det efter 4.5 år och ett flertal flyttar mellan kontinenter).

Inglorion betalade helt enkelt räkningen, för det kunde ha varit värre :up:

Ok vi snackar leggings? Personligen tycker jag att det är ett av de fulaste "plaggen", dock är ju smaken som baken och har svårt att tänka mig att det skulle kunna vara snyggt på ngn oavsett fet eller smal..

*spinner vidare* o således inte riktat till tornblomma.

Jag ser det praktiska i det. O för mig som har tjocka ben o utöver det två olika tjocka ben tycker dessa plagg är fantastiska. Äntligen kan jag ha kjolar/klänningar på mig utan att få spunk på känslan när låren gnider mot varandra o fastnar. Leggings glider bättre + känns friare än strumpbyxor (som ändå inte finns i storlek till mig).

Undrar vad morgondagens möte med cheferna kommer att innebära. Har bara fått lite småsintar men inget konkret.

Första gången det kommer chefer i plural samtidigt, normala förfarandet är att det bara är en som kommer :confused:

En sak vet jag dock, det blir lite skillnad på mina nuvarande arbetsuppgifter och dom kommande men jag har inte fått veta allt till 100 %.

Spännande värre :nailbiting:

Känns nästan som att jag är 4 år och det är dagen före julafton :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
330
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 398
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 32 33 34
Svar
660
· Visningar
38 779
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
878
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka