Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittat på Morden i Midsomer och är lite förvånad över att det fortfarande finns människor kvar på engelska landsbygden, det måste flytta in massor med folk där dagligen ;)
Hästarna går ute i gräshage istället för att stå i lilla lösdriften och tugga hö vilket känns precis som det ska göra - bra :)
Nu är det dags att sova, natti tråden!

Aha. Men det är väl en jäkla tur att det inte hörs? :nailbiting:

Tänk om även dom kunde prata högt och skvallra om sin dag.

-Imorse fick jag ligga. Det ni!

- Jag vill ha sex! Dör snart svältdöden, har inte fått något mellan läpparna på länge!

- Ni är inte kloka, jag är glad över att vara utan.

- Helvete nu blöder jag igen! Less på att spotta blod!

- Fick någon sådär menskopp upppillad imorse, matte tror väl att jag ska supa. Fattar hon inte att den blir full av mens? Idiot. Koppen var dessutom tom, hon had3 nog druckit själv först för den stank handsprit.

- Jävlar vad det kliar. Tror jag fått någon sjukdom.

- Dom är inte kloka. Efter lunch så fick jag tortyr! Brazilian wax hette det visst.

Ligger i sängen och funderar på om jag har någon kroppsdel som inte gör ont just nu. Hoppas på att må bättre imorgon efter lite sömn, har verkligen inte tid att bli sjuk nu.. Såklart, finns det någon som någonsin har tid att bli sjuk? :meh:

Inglorion har också räknat ut att banken Lloyds de har minsann ljugit så mycket att nu är det skyldiga sina kunder flera miljoner £. I juli satte de undan £13 miljoner till för att de förväntar sig att kunder kommer kräva tillbaka pengar, då de liksom hittat på lite och varit lite olagliga så där när de sålde (tvingade på) sina kunder payment protection försäkring på lån och kredit kort. Inglorion hade faktist ett kreditkort med Lloyds från 2008 till 2012, för banken påstod att det behövdes ett kort för att credit rating skulle kunna öka så att Inglorion kunde byta bank.

Den snälla ex maken har letat rätt på papper med kort nummer så att Inglorion kan ringa banken i morgon och även om de inte är skyldiga några pengar, så slösar det väl lite av deras tid i alla fall. Finns chansen att de är skyldig pengar, ska de tamejtusan få betala tillbaka skiten :sneaky:

(Har man mardrömmar om en bank fyra år efter att man lyckas ta sig ifrån dem, förtjänar banken precis allt. Oavsett hur litet det är :devil:)

Som tillägg kan jag ju påpeka att den andra banken jag hade i England, betalade tillbaka det de var skyldiga, utan att kunden behövde kontakta dem och kräva tillbaka det :meh: Skillnaden på en bra bank och en dålig.

Gick du till en mindre bank efter Lloyds? Sjalv sa ratade jag just Wells Fargo efter manga ar med dalig service och gick over till en Credit Union som bara finns i Oregon. Jag ALSKAR den har banken. Servicen ar fantastisk och de ser till och med till att vi hittar nya billigare vagar att transferera pengar in till landet. :cool:

Lunchrast. Har inte lyckats lyssna på boken nått än idag, det har vart sånt jäkla liv här så fått springa runt och ryta i åt ungarna att hålla käften. Inte för att dom lyssnar särskilt bra på mig :meh: Försöker på engelska. Men idag rann bägaren över så jag gapade "nu får ni fan vara tysta! :rage: " dom bara "what?" :confused:
:banghead: till slur var det någon vuxen som också sa ifrån som tur va.

Fick en minnesbild från några scener ur en film som jag verkligen inte kommer på namnet på. Skrev upp det jag minns på papper ifall jag kommer på det längre fram.

Det är en kvinna som träffar en man, en rik sådan. Kvinnan flyttar mer eller mindre in hos den där mannen och vill till slut ha en bit i en låda för sina kläder. Mannen ber butlern fixa fram en låda åt henne. Vilket han gör, längst in i ett dammigt rum som inte används. Butlern tycker inte kvinnan har det som mannens speciella avlidna ex har och därför inte förtjänar sin pojkvän.

Någon som vet?

Sitter i sängen. Vaknade av några idioter som buskörde i närheten :banghead: Är utan tvekan inte frisk heller, för fy vad jag mådde illa, var tvungen att rusa till badrummet och sedan fick jag sitta på golvet en stund innan det gick att ta sig därifrån. Har i alla fall lyckats göra vätskeersättning åt mig, tänker att det borde vara bra. Känns bättre nu än när jag vaknade åtminstone, nu har jag bara ont överallt, inte direkt illamående. Fy vad jag tycker synd om mig..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 298
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 29 30 31
Svar
619
· Visningar
36 333
Senast: warg
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
860
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka