Hemma och har packat upp. Sitter på trädäcket och svalkar mig men ska strax duscha och sen sova. Imorgon väntar jobb men bara halvdag. Därefter ska jag äntligen fixa naglarna och på kvällen väntar stallet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur. Jag försöker föreställa mig ljudet. Typ FLAPP-FLAPP-FLAPP-FLAPP
Eller hur. Jag försöker föreställa mig ljudet. Typ FLAPP-FLAPP-FLAPP-FLAPP![]()
Great minds ...Fladderfitta.
Jag planerar att göra så mot herrn här hemma framöver, för att se hans reaktion (han vet nämligen inte om det som hände idag)![]()
Det aldrig, ALDRIG, hänt mig! Så det så
(Jag: Maaaatiaaaaas (min man) det är något fel på datorn. Muspekaren går åt fel håll![]()
Mattias: Får jag se.....
Mattias: BAHAHAHAHAHAHAHA
Jag:
Jag: Det är ditt fel Mattias eftersom du "parkerade" den åt fel håll![]()
)
Jag planerar att göra så mot herrn här hemma framöver, för att se hans reaktion (han vet nämligen inte om det som hände idag)![]()
Pling! Fick precis en sms-biljett från SJ. Jag ska tydligen åka till Dalarna!![]()
ExaktMitt inlägg i kläddebatten: Jag skiter fullständigt i vad folk har på sig (så länge de har kläder, män har inte rätt att spankulera omkring barbröstade på stan oavsett kroppsform) MEN jag tänker inte visa upp min kameltå/läppar som inte sitter i ansiktet för någon.
Dvs har jag leggings/tights så har jag något upptill som når nedanför muffen. Jag ser ingen poäng med att visa mina valkar heller![]()
Eller hur. Jag försöker föreställa mig ljudet. Typ FLAPP-FLAPP-FLAPP-FLAPP![]()
torkar tårarna
Det är underbart ute på trädäcket! Vore det inte för att myggor älskar mig så hade jag sovit härute.