Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag behöver kärlek tråden.. Jag är ledsen..:(

Vet inte hur jag ska göra med min relation. ..
Vi har pratat ikväll...
Tycker så mycket om personen....
Men samtidigt så är det något som skaver. Dvs jag vet inte om jag orkar peppa någon och hjälpa någon så mycket med sina osäkerheter

Så svårt :(
Hur jag än gör blir det jättejobbigt :(

:heart Relationer är inte lätt och blir ännu svårare om en eller båda parterna inte mår bra. Någonstans måste man komma fram till vad man orkar och förmår utan att tappa sig själv.

*stor kram*

Har nyss kommit in efter en dag till med höskörd .Stekte älgbiffar och dom blev så goda att jag har nästan ätit upp alla innan potatisen kokat klart .När jag ätit klart blir det en dusch för att få av all smörja och svett efter dagen så det blir det att slappa någon timme med min Tens och kansle ta ett glas vin !

Trött.
Tappat upp halvannat glas gott vin och nu ska jag gå upp till sovrummet och sova. Guidar halv tolv imorgon så det blir inte lång lat morgon för jag måste vara presentabel när jag åker till stan.

Guidade idag också, och efter en snabb vända hemma åkte jag till kulturgården och lyssnade på ett lördagsprogram om integration och med en musikgrupp från ett av kommunens boenden för ensamkommande flyktingbarn.

Festade efteråt på en eclair och en mugg kaffe. En av våra elever har praktik där i kaféet och han är tidigare konditor. Han gör gudomliga bakverk så jag passar på att åka dit och fika medan han är där.

Jag bestämde mig för att börja se film på boxen och under tiden ladda plattan. Då kan jag sen se antingen serieavsnitt eller film på plattan i sängen innan jag ska sova :)

Hemma och nyss duschat efter en lång och samslöst varm jobbdag! Strax sova för att orka upp igen i morgon och jobba. Men då slutar jag 16 istället för 21.30 som idag :up:

Grannens arabmärr, hon som är rädd för karlar ni vet, hon jagar bort dom andra bara för att få ha mig för sig själv. Tänk så det kan bli. :rofl: Dessutom kräver hon både morgon och kvällskram nu också, tänk att jag lyckades "förstöra" ytterligare ett av grannens djur. :p

Geting:devil::devil: Åtminstone 2 ingångar mitt på panelen in i väggen.
Blir o ringa utrotningsfirman i morgon,tänker inte ens fundera på att stå på stege o spruta dom när jag är allergisk.
Jag brukar utrota getingbon här i omgivningen, torrdräkt, helmask, grovdammsugare och långslangen till den och sen är det bara att köra på. Hittar jag små getingbon så väntar jag tills det blivit mörkt och då är det pannlampa och tjocka dykarhandskarna som gäller + en kastrull kokhett vatten. Bara att vrida loss boet och trycka ner det i skållheta vattnet. :devil:

Jag brukar utrota getingbon här i omgivningen, torrdräkt, helmask, grovdammsugare och långslangen till den och sen är det bara att köra på. Hittar jag små getingbon så väntar jag tills det blivit mörkt och då är det pannlampa och tjocka dykarhandskarna som gäller + en kastrull kokhett vatten. Bara att vrida loss boet och trycka ner det i skållheta vattnet. :devil:
Här finns inget bo ¨på utsidan utan dom har boat i 2 hål i fasadpanelen ovanför dörren uppe på balkongen,vilket gör att enda utrymningsvägen är genom dörren och det är där dom kommer virra ner om jag sprutar dom,och jag är JÄTTE allergisk,nu har jag visserligen adrenalin hemma men vill inte chansa.

Jag har bakom träpanelen. Hur får jag bort dom??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
326
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 374
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 31 32 33
Svar
643
· Visningar
37 688
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka