Jag somnade om, lyxigt!, men nu är det dags att gå upp 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbart!Bra eller dåligt?
Skitbra ju!Underbart!
Jag har dragit runt på 20 kilos övervikt. Kilona ha suttit där oavsett vad jag gjort, i kombination med en dålig hälsa.
så ändrade en ny läkare min extremhöga dos levaxin till halva mängden, kombinerat med liotyrin. Jag är piggare, rörligare, klarare i huvudet och jag tappar kilon. Jag gör inget annorlunda. Bara tar andra piller på morgonen.
Är man dessutom allergisk med så vill man inte ha dom nära ju.
Jäklar i havet. Skulle upp på toa. I hallen är det 50-60 getingar. Spraya med radar och dammsuger upp dom. Hör mer surr. Jo hela källaren är full. Lyckas få runt 100 st runt lampan och sprayar där med.
Gilla läget, se till att vila utan att stressa. I skuggan med en bra bok och något kallt att drickaTittade ut genom fönstret och det såg mulet och behagligt ut. Öppnade dörren och knockades av värme. Termometern visade 25 grader.
Ännu en bortkastad dag ligger framför mig. När det blir svalt nog att göra någon nytta är det dags att lägga sig.
Min sämsta gren.Gilla läget, se till att vila utan att stressa. I skuggan med en bra bok och något kallt att dricka![]()
Dags att du lär dig dåMin sämsta gren.
De få korta stunder jag är ledig och det är dagsljus vill jag få något gjort. Det brukar bara resultera i att jag lullar runt, planlös och värmedimmig, och är arg.....
Jag är likadan. Går bara till jobbet (som tack och lov är inomhus) och sedan går jag hem och parkerar mig framför fläkten. Gör absolut inget produktivt. Sent ikväll ska jag trycka ner tio tältpinnar i marken. Det är vad jag orkar efter en dag i denna värmen.Tittade ut genom fönstret och det såg mulet och behagligt ut. Öppnade dörren och knockades av värme. Termometern visade 25 grader.
Ännu en bortkastad dag ligger framför mig. När det blir svalt nog att göra någon nytta är det dags att lägga sig.
Och jag har gått ner 4 kilo sen i vintras utan att göra mer än skalat bort 1 macka från frukosten (tog 2 tidigare) och rör mer på mig. 2 kilo till och jag väger som jag alltid gjort tidigare. Tänk vad lite som kan göra så mycket.
Ställde mig på vågen för att se om jag gått upp några av de där kilona jag så snabbt tappade när jag bytte mediciner.
Har gått ner två kilo till.
Jag hade getingbo i stjulet nere vid båten och jag blåste på med radar och som tur var kom drottningen fram fort så jag fick livet av henne och nu är getingarna borta .När jag bara rev ut boet förut byggde dom ett nytt på några dagar men försvinner drottningen så drar getingarna och ingen stack mig heller utan dom blev så omtöcknade av radarn .. det blev jag åxo då utrymmet är 1+1,5+1,5 stortJag brukar utrota getingbon här i omgivningen, torrdräkt, helmask, grovdammsugare och långslangen till den och sen är det bara att köra på. Hittar jag små getingbon så väntar jag tills det blivit mörkt och då är det pannlampa och tjocka dykarhandskarna som gäller + en kastrull kokhett vatten. Bara att vrida loss boet och trycka ner det i skållheta vattnet.![]()
Jajaja. jag vet. Suck.Dags att du lär dig dåAlla behöver vila och återhämtning och nu kan du inte göra något annat. Hitta det positiva i situationen och få ut något bra av det ändå. Man är värd vatten även om man vilar
![]()
Tänkte du inte på väktarna eller var det för ljust?Fråga mig om 15 min.
1.Dom har väktare i utgången
2 dom uppskattar inte getingspray
3 adrenalin får hjärtat att slå i 200 (2a sprutan på kort tid)
4 jag har ett getingbett i ansiktet
5 en trasslade in sig i mitt långa hår,så nu måste jag gå upp på ovanvångingen o se var den hamnade när jag borstade förtvivlat
Och minst 2 är döda![]()