CharmigtFör att vara lite seriös, är glad det inte gick värre flr det hade det verkligen kunnat göra! var rädd om dig hörredudu
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
CharmigtFör att vara lite seriös, är glad det inte gick värre flr det hade det verkligen kunnat göra! var rädd om dig hörredudu
![]()
Jodå, vi har eldat kaffe utanför ingången efter tips från @astronaut . Sen har jag nu i kväll sätt för en skiva där dom flyger in. Men det är mängder kvar. Får se vart dom flyttar nu.@åke hur gick det med dina getingar?
Oj, såg inte skönt ut.
Är det inte hellerOj, såg inte skönt ut.
Jo, man lägger kaffe på en eldfast form. Häller på kaffe och tuttar på. Luktar vidrigt. Men getingarna blev liksom höga och försvann.Är det inte hellerVadå elda kaffe???
Fast ,häller på kaffeJo, man lägger kaffe på en eldfast form. Häller på kaffe och tuttar på. Luktar vidrigt. Men getingarna blev liksom höga och försvann.
jag tror kaffet ska vara i pulverformFast ,häller på kaffedet brinner väl inte,antar att det ska vara typ tändvätska eller?
Jag med,fy fan vad det ser ut!Jag har tittat klart på internet
kollar på extrema samlare nu.
Ja herregud. Tycker nog dock det är snålt tilltaget med 2 dagar, med tanke på vilka problem rensningen utgör och vilka mängder det handlar om.Jag med,fy fan vad det ser ut!
Jag la lite kaffe på papper. Det ska liksom vara det där torra pulvret. Det pyr och ryker.Fast ,häller på kaffedet brinner väl inte,antar att det ska vara typ tändvätska eller?
Hoppas du kan somna om.Well, somnade 00:30. Var klarvaken 01:02. Ack du kära sömn.
Nu blir det en låååång bukepaus och en del rensning på fb
På återseende när jag orkar och en person ledsnat på att snoka![]()
Ja och de flesta lät ju behöva hjälp med själva problemet och inte bara själva städningenJa herregud. Tycker nog dock det är snålt tilltaget med 2 dagar, med tanke på vilka problem rensningen utgör och vilka mängder det handlar om.