Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ålder och intressen hos familjen?Tips på saker att göra i Stockholm? Tänkte åka dit i helgen med familjen
Ååh, skoj!@bumpo Vi ska roa oss på Liseberg i dagarna tvåMina föräldrar kommer ock ner till Göteborg och sen tar de med sig Mathilde till Finspång imorgon kväll.
Lisebergsresan är en av pappas 60-årspresenter![]()
Ålder och intressen hos familjen?![]()
Sovit på soffan.
Vaknade upp till ett Fb-inlägg där någon skrivit "ordet": texempel.
Blev irriterad.
Vill somna om och sova bort hela dagen.
Ja grönan är ju givet då2 tonårsbarn. Vi tänkte Gröna lund då ingen av resterande familj varit där ännu sen kanske Vasa men sen har jag noll koll
2 tonårsbarn. Vi tänkte Gröna lund då ingen av resterande familj varit där ännu sen kanske Vasa men sen har jag noll koll
Smart
Var försiktig!
Snart skickar jag massa GIFs i PM till dig så du blir trött och inte orkar jaga getingar mer![]()
Hur undviker du att inte bränna ihjäl mobilen? Det är mitt största problem när jag sitter i solenHar lagt mig på bryggan igen
Har SPF 50+ så borde inte bränna mig![]()
Jag har en kylklamp (som jag lindar in linnet i) som den får ligga snett påHur undviker du att inte bränna ihjäl mobilen? Det är mitt största problem när jag sitter i solen![]()