Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså alla hästmänniskor gör väl som doktorn säger :angel:

Frågan är bara om man uppfattat läkaren rätt. Jag brukar få problem med hörseln när jag träffar en läkare :o

Och minnet! Det är ett evigt problem att komma ihåg vad dom rabblar :nailbiting:
Dom få gångerna jag träffar en så blir jag som en obstinat barnunge, typ ligger på golvet o sparkar med benen o skriker: JAG kan sälv !!!:D:rofl:

Är man som jag hoppryttare så har man ingen självbevarelsedrift men en utmärkande överlevnads instinkt.:up:
:rofl::angel:

Jag trodde att jag skulle få färre hjärtattacker när jag köpte islandshäst... Nej. Bara nej.:meh:

Däremot är jag inte alls lika modig som när jag var 10 :angel:

:rofl::angel:

Jag trodde att jag skulle få färre hjärtattacker när jag köpte islandshäst... Nej. Bara nej.:meh:

Däremot är jag inte alls lika modig som när jag var 10 :angel:

Islandshästar är ju så söta och snälla. Alla är det!

Har aldrig skenar så mycket som efter att jag började rida islandshäst. Har skenat i alla gångarter dom kan hitta på inklusive grisepass :nailbiting:

Numera skulle jag nog knappt palla med en ridtur.

Fröken som avlivades förra veckan var en islandshäst. Mitt hjärtegryn :heart

Islandshästar är ju så söta och snälla. Alla är det!

Har aldrig skenar så mycket som efter att jag började rida islandshäst. Har skenat i alla gångarter dom kan hitta på inklusive grisepass :nailbiting:

Gärna fullt ös medvetslös med alla gångarter samtidigt också :angel::D

Eller ta in 35 hästar samtidigt från hagen med hjälp av fyrhjulingar. Så gör väl alla? :angel::up:

Åh :heart

Precis som jag anade så hade Apoteket sökt mig för att de tyckte doseringen var fel. De hade tom sökt min läkare. Gissar på att det är sommarvikarier som är extra nogranna, för de har aldrig reagerat på doseringen innan. Men hade de kollat på mina gamla recept så hade de sett att jag haft denna dosen tidigare :)
Störigt att det dock kommer dröja ännu längre innan jag har min medicin tack vare detta....

35 hästar samtidigt har jag aldrig tagit in men 9 st i grimma i grimskaft till fots förekom på min tid och sedan några lösa som glatt hakade på resten av gänget :angel:
Standard :D

Vadå säkerhet? :angel:
Man reflekterar ju inte ens över det :rofl:

Vi skulle ta in hela valackflocken, men ingen orkade gå flera gånger så... fyrhjulingar :up:

Gärna fullt ös medvetslös med alla gångarter samtidigt också :angel::D

Eller ta in 35 hästar samtidigt från hagen med hjälp av fyrhjulingar. Så gör väl alla? :angel::up:

Åh :heart

Fast hästar som beter sig så är ju inte vilda eller "heta" utan (ursäkta) ... dåligt fostrade! :cautious:
Jag hade ju en spanjor, hingst på 1.70 som var väldigt elektrisk och känslig och som hade enormt nära till passage och diverse luftburna gångarter. Han hade kunnat göra VAD SOM HELST typ med mig men han var gudasnäll :love: En gång hade han tappat grimman och jag tog in honom i örat. Han gick iofs och trampade lite bredvid mig men skulle aldrig stuckit.

Sitter ute på verandan med datorn och det blåser friskt - undrar om jag t.o.m måste hämta en tröja snart :eek: Men har en härlig utsikt över trädgården även om jag inte är i solen nu :love:

... men katten har hållit sig under en säng igen efter den bättre morgonen, jag hoppas att hon bara tycker att det är för varmt. Satte mig på verandan så att dörren är öppen till hallen där hon ligger och det blåser friskt in :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
321
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 300
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
631
· Visningar
36 913
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
869
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V