Säg inte såHar plockat två liter hallon till, utan att anstränga mig!Man behöver knappt flytta på sig, så mycket är det på varje gren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säg inte såHar plockat två liter hallon till, utan att anstränga mig!Man behöver knappt flytta på sig, så mycket är det på varje gren.
Skulle jag åxo behöva .Har inte klippt mig sedan mars och börjar likna ett trollHar bokat tid för frisörbesök nästa vecka![]()
Säg inte såjag blir avis!
![]()
Nä
Har ni inga hallon på sommarstället?![]()
Näfår kanske framföra ett krav på det till nästa år
![]()
Här växer det hallon som ogräs .slår ner det med betesputtsen vart årDe är ett ogräs![]()
Här växer det hallon som ogräs .slår ner det med betesputtsen vart år
Kan det vara från SATC? Känner också igen det!
Nä, inte SATCDET kanske det var. Carrie?
Nä, inte SATCSamatha hade en lover med en asiatisk huserhållerska som hatade Samantha.
Den du syftar på @astronaut är en brittisk snubbe med en brittisk butler, där butlern anser att den nya kvinnan inte är lika bra som den avlidna hustrun.
Precis så är det ju! Men det utspelar sig väl i USA?+ att det var något om att mannen hade sparat alla hennes kläder som de var, och därför fick hon ingen byrålåda till sina kläder - det såg butlern till att hon inte fick eftersom han inte gillade den nya kvinnan.
BLIR GALEN av att inte komma på det!!!
+ att det var något om att mannen hade sparat alla hennes kläder som de var, och därför fick hon ingen byrålåda till sina kläder - det såg butlern till att hon inte fick eftersom han inte gillade den nya kvinnan.
BLIR GALEN av att inte komma på det!!!
Har plockat två liter hallon till, utan att anstränga mig!Man behöver knappt flytta på sig, så mycket är det på varje gren.
Mycket möjligt, eller om kvinnan (som är från USA) åker till England och så när hon väl är på plats så utspelar sig detta att hon inte är välkommen av butlern.Precis så är det ju! Men det utspelar sig väl i USA?