Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
+ att det var något om att mannen hade sparat alla hennes kläder som de var, och därför fick hon ingen byrålåda till sina kläder - det såg butlern till att hon inte fick eftersom han inte gillade den nya kvinnan.

BLIR GALEN av att inte komma på det!!!

Lika varmt idag som alla dom senaste dagarna,vilket märks på kanaltrafiken,det passerade just 12 motorbåtar i varierande storlek.
Och sen är det ju onsdag så det betyder bilträff i kväll.
Själv ska jag åka tillbaka med gräsklippar :devil:

+ att det var något om att mannen hade sparat alla hennes kläder som de var, och därför fick hon ingen byrålåda till sina kläder - det såg butlern till att hon inte fick eftersom han inte gillade den nya kvinnan.

Precis så är det ju! Men det utspelar sig väl i USA?

Tell me about it! :rage:

Har en inre bild på hur mannen ser ut till och med men inte kan jag förklara för om jag försöker så blir bilden på honom suddigare.

Sociala medier har tagits över av foton med några små prickar på en scen så långt bort att man behöver förstoringsglas. Den ena pricken ska tydligen vara Beyoncé (men det kunde lika gärna varit en chipssmula på skärmen)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 298
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 29 30 31
Svar
619
· Visningar
36 333
Senast: warg
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
860
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka