Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tips på saker att göra i Stockholm? Tänkte åka dit i helgen med familjen

Jag och min sambo ska också till Stockholm i helgen (Lör-Sön) :D
Vi har inte planerat vad vi ska göra mer än att gå på Grönan och möjligtvis en snabbis i genom stan :)

Var ska ni bo någonstans? :angel: Eller kanske ni ska dit bara över dagen?

Upp som en sol,ner som en pannkaka, Innan jag lastade gräsklipparen så provade jag att starta den och den lät som den ville starta men dog,så jag tryckte 4ggr på blåsan istället för bara 1 ,då gick den igång under protest så nu är hela gräsmattan klippt,har bara lite finlir utanför själva trädgården att klippa,så vi får se om den startar en gång till.
Sen skulle jag byta vattenfilter,plättlätt...............nääääääääääääää :banghead::banghead: trots att jag skruvat åt burken för kung o fosterland så läcker fanskapet,så nu ska jag leta upp gängtejpen och sen ge mig på den igen.Orkar inte köra till Mariestad o köpa packning,ny burk.....vad det nu kan vara för fel på den.
Tror jag måste åka o handla cigg om dagen fortsätter så här.

Jag och min sambo ska också till Stockholm i helgen (Lör-Sön) :D
Vi har inte planerat vad vi ska göra mer än att gå på Grönan och möjligtvis en snabbis i genom stan :)

Var ska ni bo någonstans? :angel: Eller kanske ni ska dit bara över dagen?

Vi har inte bestämt boende än :D Ska kika ikväll. fredagen blir det hos min syssling lite utanför Stockholm men lördag söndag vet vi inet än vart vi tar vägen. Grönan är given sen har vi ingen aning :D

Så har vi lämnat av den extra tonåringen som vi haft med oss. Nu ska vi bara inhandla lite frukostgrejer och en blomma till svärmor som fyller år så är det raka spåret hem. :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 298
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 29 30 31
Svar
619
· Visningar
36 320
Senast: warg
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
857
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur