Hemma igen efter min morbrors begravning. En tuff dag, men nu kan jag äntligen pusta ut i soffan och borra ner näsan i hundarnas päls.
Beklagar förlusten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemma igen efter min morbrors begravning. En tuff dag, men nu kan jag äntligen pusta ut i soffan och borra ner näsan i hundarnas päls.
Då hade lantbygden definitivt varit för trång för digOh, där ser man. Jag vet knappt vart jag har varit idag och jag kände mig för stor med ett 24m ekipage där det var så trångt att det bara var centimetrar på varje sida från att ta sig runt.
Var vid Stadiums Arena idag, förvisso gott om plats på vägarna men trångt vid själva Arenan, speciellt när det är ungdomar man måste se upp så man inte kör på och fordon så man inte kan mötas.Då hade lantbygden definitivt varit för trång för dig![]()
Skulle jag åxo behöva .Har inte klippt mig sedan mars och börjar likna ett troll![]()
Får göra det så snart som möjligt !Bara att boka en tid då![]()
När vi kom tillbaka från promenaden, ser vi Simba, tokkatten, allra längst upp på huset, på 4:e våningen. På fönsterblecket hos han som bor där.
Vete fasiken hur han kom upp dit. Så i morgon får vi och köpa mer nät...
Hade varit lättast att inte bry sig så mycketVar vid Stadiums Arena idag, förvisso gott om plats på vägarna men trångt vid själva Arenan, speciellt när det är ungdomar man måste se upp så man inte kör på och fordon så man inte kan mötas.![]()
Annars finns örebros katthem, tror att de får in kattungar iblandHittat en kattunge vi ska kika på på fredag.![]()
Sist jag kikade på deras sida hade dom inga kattungar. Men det var ett tag sedan.Annars finns örebros katthem, tror att de får in kattungar ibland![]()
Ähum......jaaaaa....jooooo förvisso..... meeeeen jag tror inte folk blir så glada då om jag kör över dom ju.... speciellt inte farbror blåHade varit lättast att inte bry sig så mycket![]()
Mördarhunden är dålig.Nu är jag orolig.