Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 864
Status
Stängd för vidare inlägg.
Satt ute på verandan med syster och mamma tills rätt nyligen och spelade lite fia med knuff och pratade :love: blåste inte ett dugg så det var jätteskönt länge!
Vi tände lite ljus också :love:
20160727-230521.jpg

Fick dock stearin på mitt linne :arghh: vilket är det bästa sättet för att få bort det? :cautious:

När jag flyttade hästarna till annan hage upptäckte jag chockerande nog att Annie tagit av sig en baksko :eek: Sicken tur att hovis kommer imorgon fm ;)
Natti tråden!

Jag känner mig så sjukt förvirrad och fastän psykologen tycker jag är logisk så känns det också som en charad? Orkar inte en till psykos :(

Jag ska strax sova. Tvättmaskinen tog lite längre tid på sig än väntat och jag vill hänga tvätten innan natten.

Hade det väldigt bra på jobbet idag. Mina kollegor är så himla rara. Somnade på soffan när jag kom hem. Jobb imorgon med, sen blir det nog sova av på fredag :p
Känns så himla kul att jobbet är kul igen. Att jag ser fram emot det. Sen att hjärnan inte fungerar som den ska än är en annan sak (det är då det är tur kollegorna finns där som stöttning).

Lyssnade på radion när jag körde hem ikväll, som vanligt. På nyheterna pratade de om vattebristen i södra Sverige och att många brunnar sinat och bevattningsförbud råder. De intervjuade även en brunnsgrävare från Småland vid namn Inge Snygg! :rofl: :rofl: :rofl:

Undrar hur hans föräldrar tänkte där, oönskat barn? :crazy: :cautious:

Och jag gör tvärt om, fixar först väggar golv och tak på containern för att sen flytta in bohaget och mig själv in i den och tömma huset. :D

Fast mina containes ar inte stora ... 8 X 8 X 16 fotter ... blir inte mer an en 12 kvadratmeter ... eller sa. lol

Jaha då blidde det fyra barn hemma, dottern ringde och ville bli hämtad, vad är det för fel på folk som röker inne i en husvagn? :cautious: Hon kunde inte med att säga det heller utan skyllde på att hon mådde illa när hon ringde, men jag fick sms strax efter.

Nu har det blivit olagligt i Oregon att roka i en bil om man har med sig barn i bilen. :cool: och det ar totalt forbjudet att roka ute narmare an 4 meter till dorrar eller luftintag pa foretag eller offentliga byggnader. Det galler aven vaporizers och el sigaretter.

Aysu är lite rolig :p Ebrah tog nyss en tom chipspåse som hon hittade på skrivbordet. Jag sa åt henne att släppa den, hon lyssnade inte och jag sa åt henne igen. Då flög Aysu upp och sa åt Ebrah att sluta med det hon höll på med. Sådant har hänt förut några gånger, att Aysu "hjälper till" så jag tror faktiskt att det är helt medvetet från Aysu att hon ska hjälpa mig.

Miss Mandy ar ocksa "fun police" och "hjalper till" ... inte sa bra om den andra hunden inte accepterar att hon sager ifran.:angel:

Satt ute på verandan med syster och mamma tills rätt nyligen och spelade lite fia med knuff och pratade :love: blåste inte ett dugg så det var jätteskönt länge!
Vi tände lite ljus också :love:
20160727-230521.jpg

Fick dock stearin på mitt linne :arghh: vilket är det bästa sättet för att få bort det? :cautious:
Har inte testat själv men hört något om att lägga det i frysen !
Ser någon var före mig men det får stå kvar ändå!

Fast mina containes ar inte stora ... 8 X 8 X 16 fotter ... blir inte mer an en 12 kvadratmeter ... eller sa. lol
Min är på 18 kvadrat och jag har bestämt mig för att klä på den lite ytterligare, jag smackar dit 5 cm styrofoam och brädfodrar den likadant som logen den står vid och golvet får 10 cm styrofoam för jag hatar att frysa trots att det är en fd. fryscontainer där det fraktats djurkroppar så isoleringen kommer nog att räcka till bara jag får hållas. :)
Undrar om det spökar i den efter alla transporter, det kanske är nån som börjar råma mitt i natten,,,,,,, :o :crazy: :nailbiting: :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
332
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 405
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 32 33 34
Svar
669
· Visningar
39 583
Senast: warg
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
881
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka