Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför gör de inte bara ett ultraljud och opererar direkt om det är gallan?
Jag är så glad för vår sjukvård här i Ljungby.

Håller tummar och tår för att han snart mår bättre!
De gjorde ett ultraljud förra vändan och hittade en gallsten och trodde att det var den, men nu börjar de fundera på om det verkligen är stenen som är problemet, han borde ha känt starkare smärta när de tryckte på gallan men han tyckte att det gjorde lika ont hela tiden, så imorgon ska de göra kontraströntgen för att se om det är någon annat som är problemet.

De gjorde ett ultraljud förra vändan och hittade en gallsten och trodde att det var den, men nu börjar de fundera på om det verkligen är stenen som är problemet, han borde ha känt starkare smärta när de tryckte på gallan men han tyckte att det gjorde lika ont hela tiden, så imorgon ska de göra kontraströntgen för att se om det är någon annat som är problemet.

Då förstår jag. Jag hoppas de hittar vad som felar snabbt så att han slipper smärta och besvär. Håller tummarna för er :heart

Hemma efter en kväll hos tränaren med bägge hästarna.
Har ett lyckorus i hela kroppen. Dessa underbara djur!
Fille är så glad när han får följa med och hoppa och Vicks utvecklas varje gång och gör verkligen sitt bästa hela tiden.
Det är värt alla pengar och allt slit för att få uppleva dessa stunder av ren lycka, glädje och samspel.

Jag var inne på akuten i höstas för (i mitt tycke) samma typ av smärta som när jag hade gallsten. Det visade sig vara magkatarr och det var inte alls skönt... Hoppas de hittar problemet och kan åtgärda det!

Är nöjd med att ha ökat mitt arbete med en sida idag i alla fall. Det går långsamt men framåt..

Precis som det brukar så ramlar tankarna in såhär på kvällskvisten. Vad ska det bli av lilla mig? Får jag jobbet jag sökt.. Ska jag vara kvar här i Visby eller försöka ta mig någon annan stans? Bäst att jag ställer mig i bostadskö i ännu en stad, utifall att liksom :(

Hoppas att ni snart får ett bra besked!

Hemma efter en kväll hos tränaren med bägge hästarna.
Har ett lyckorus i hela kroppen. Dessa underbara djur!
Fille är så glad när han får följa med och hoppa och Vicks utvecklas varje gång och gör verkligen sitt bästa hela tiden.
Det är värt alla pengar och allt slit för att få uppleva dessa stunder av ren lycka, glädje och samspel.
Hur är det med "nosen" ?

Kollar på 'tjockisarna '' och tänker på min gamla vän som lämnade oss hastigt för ett år sedan. Hon var på väg mot samma vikt hon med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 813
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka