Hade jag haft ett kak-land hade du varit välkommen!Jag är nog sugen på fika, jag läste kak_landet är klart och tänkte att det vill ja ha!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag haft ett kak-land hade du varit välkommen!Jag är nog sugen på fika, jag läste kak_landet är klart och tänkte att det vill ja ha!![]()
Det är skönt ja och jobbigt när en håller på. Vi (eller ja mina päron) har gjort två badrum, köket, gillestugan och min bunker med genomgripande renoveringar. Sen har det självklart blivit ytskiktsuppdateringar i resten av huset. Plus att de byggt carport, altan, uterum och trädäck. De planerar typ för nästa projekt redan. Byte av fönster och panel och trolig tilläggsisolering.Ja det känns skönt att man ser slutet på det!
Jag ska nog aldrig med renovera för det har varit väldigt jobbigt!
Jag läste kacklandetJag är nog sugen på fika, jag läste kak_landet är klart och tänkte att det vill ja ha!![]()
Oops. Det var där jag var nu och jag har ingen aning om vad det kommer att kostaRöd
Har köpt hos de gröna innan så ska testa de också. Sist kostade allt inklusive bågar 3500 där, men det var 2012
Just varit och veckohandlar till mamma och pappa.
När jag gick genom kyl och frys hittade jag bl.a. 1 pkt rädisor, 1 pkt minimorötter, 1pkt pulvermos och 1 pkt gelatin.........i FRYSEN
Kunde faktiskt inte låta bli börja garva. Ibland måste man bara se humorn i saker även om det i botten är ganska tragiskt
Vart i landet bor du? Jag gav första dosen fästingmedel till katten i januari när han kom in med ett par stycken. Tidigare i veckan insåg jag att han behöver en ny när han hade 23 st fästingar på sig. Nu sitter de bara i pälsen på honom när han kommer in (långhårig) så jag får borsta både honom och sängen innan jag går och lägger mig. Kattlucka är på gott och ont.Katten kom in med årets första fästing igår, jag upptäckte den när den kröp över min handOch nu kliar det över hela kroppen
Fästingjävlar..![]()
Bor i Karlstad, är glad att vi har sluppit fästingar tills nu.. Måste leta i badrummet efter fästingmedel så ska katten få en dos i helgenVart i landet bor du? Jag gav första dosen fästingmedel till katten i januari när han kom in med ett par stycken. Tidigare i veckan insåg jag att han behöver en ny när han hade 23 st fästingar på sig. Nu sitter de bara i pälsen på honom när han kommer in (långhårig) så jag får borsta både honom och sängen innan jag går och lägger mig. Kattlucka är på gott och ont.