Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nästa sörlänning som gnäller på vägarna söderöver ska jag tvinga att straffköra i 80km/h mellan Svensta och Myrviken (det går inte, då studsar man av vägen). Jag hatar 321:an! :arghh: :arghh:
321an är vidrig :wtf: Är tacksam att slipper svänga in där när jag ska hem utan kan åka 45an istället..som också är en skitväg men inte riktigt lika illa ;)

321an är vidrig :wtf: Är tacksam att slipper svänga in där när jag ska hem utan kan åka 45an istället..som också är en skitväg men inte riktigt lika illa ;)

Jag är nästan så illa tvungen för det blir sådan sabla omväg annars (är stationerad i Myrviken). Min rygg har nu sagt upp sig så snart pyser jag en cider. Övriga vägar (Edsbyn etc) var ju inte i direkt bra skick heller :meh:

Jag är nästan så illa tvungen för det blir sådan sabla omväg annars (är stationerad i Myrviken). Min rygg har nu sagt upp sig så snart pyser jag en cider. Övriga vägar (Edsbyn etc) var ju inte i direkt bra skick heller :meh:
Då förstår jag att du åker den vägen ;) Det är tillräckligt långa avstånd däruppe för att en omväg på några mil ska vara uteslutet :rofl:
Ser inte fram emot när vi ska köra upp till Östersund med sambons sportbil i början av maj :nailbiting: Upp till gränsen mot Gävleborg var det helt okej i somras men resten av vägen.. :arghh:

Då förstår jag att du åker den vägen ;) Det är tillräckligt långa avstånd däruppe för att en omväg på några mil ska vara uteslutet :rofl:
Ser inte fram emot när vi ska köra upp till Östersund med sambons sportbil i början av maj :nailbiting: Upp till gränsen mot Gävleborg var det helt okej i somras men resten av vägen.. :arghh:

Boka tid hos en massör lagom till du kommer hem :D det lär behövas :p

Vilken väg åker ni? 50:an?

Sanerad hund (notera minen :rofl: )

17596319_398504863862019_1541654446197440512_n.jpg

Nu rödvin och soffhäng med ovanstående godluktande varelse ;)

Min ursäkt är att sambon älskar att köra låga, sportiga bilar och dom funkar dåligt på dåliga vägar :angel: Jäklar vad svettig jag blev den gången jag höll lite för hög fart i hans gamla BMW på 45an vid korsningen mot Los och missade en ordentlig grop i vägen... några sekunder var jag helt övertygad om att jag slagit sönder minst oljetråget och att jag skulle behöva åka bärgningsbil :nailbiting::rofl:

Min ursäkt är att sambon älskar att köra låga, sportiga bilar och dom funkar dåligt på dåliga vägar :angel: Jäklar vad svettig jag blev den gången jag höll lite för hög fart i hans gamla BMW på 45an vid korsningen mot Los och missade en ordentlig grop i vägen... några sekunder var jag helt övertygad om att jag slagit sönder minst oljetråget och att jag skulle behöva åka bärgningsbil :nailbiting::rofl:

Jag har sett en superlåg sportbil med hockeypuckar köra på en av vägarna jag kör för att komma ut till våra borrhål (det ligger ett rätt känt krukmakeri i en av byarna). Det är alltså en grusväg som är i så dåligt skick att man kör försiktigt även om man sitter i en King Cab! :D

Jag är lite lätt elak också så jag skrattade hela vägen (jag låg bakom) och vinkade när jag körde förbi efter att han svängt in vid krukmakeriet :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 840
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 791
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka