Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det något sätt att veta vart någon är begravd om man vill undvika fråga anhörig? Eller måste man gå via anhörig? Kollat på finn graven o.s.v. men utan resultat.

Hurra ingen fläck! Så nu kan jag sitta och slappa med fötterna uppe och ta igen mig efter grej på Fryshuset. Sex band tävlade i semifinal och min brorson spelade i ett av banden. Fattar inte hur folk kan stå i tre timmar. Jag stod i knappt en och mina fötter är döda. Det var inte ens högklackade :meh:

Dessutom var ljudnivån så man inte kunde höra sig själv tänka och jag ville ha öronproppar :angel: Det var ganska gulligt, många unga band och alla som köpt biljett fick rösta på sin favorit som går vidare till final. Det var ganska tydligt vilka som var där för att de gillade banden och/eller var kompisar, och vilka var stolta föräldrar, släktingar och alla som släktingarna lyckats släpa dit. :D Dessutom fanns det en säkerhetsvakt och en som det stod Säkerhet på och som visiterade alla och kollade i alla väskor. Låt oss säga att det inte riktigt var AIK/Djurgården.;) Vi var kanske max 30-40 max, folk kom och gick när 'deras' band spelade sedan gick de hem. Så det kändes som den som fått med mest släktingar kommer vinna. :grin:

Finns det något sätt att veta vart någon är begravd om man vill undvika fråga anhörig? Eller måste man gå via anhörig? Kollat på finn graven o.s.v. men utan resultat.

Om du vet i vilken stad hen bodde vid dödsfallet så ring till församlingen/församlingarna som kan vara aktuella och fråga.

Hittade min pappa där. Ligger din pappa på en plats som sidan "täcker"? Den täcker ju bara 40 kyrkogårdsförvaltningar.

Ja det gör han! Testade även personer jag vet ligger begravda i Sthlm, fick träff på under häften av dessa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 789
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår