Behövs inte flaskan är död. det var bara en liten skvätt! Ville inte ta med mig flaskan till lägenheten när det var typ 3 cl kvar.Du ska nog sätta på korken nu,du svammlar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behövs inte flaskan är död. det var bara en liten skvätt! Ville inte ta med mig flaskan till lägenheten när det var typ 3 cl kvar.Du ska nog sätta på korken nu,du svammlar![]()
Ni no kuniVilket spel?![]()
![]()
Sorry,det var jag som tryckte på knappen
Dobbis som inte alls är sur o grinig.
Och sovrumstv är för att slippa släpa sig till sängen då. Nu kan jag bara stänga av och somna när Isabell vunnitTittat klart har jag ju gjort när jag bestämmer mig för att lägga mig![]()
Och sovrumstv är för att slippa släpa sig till sängen då. Nu kan jag bara stänga av och somna när Isabell vunnit![]()
Jag ska stänga av nuMåste ändå dricka upp min kopp te så jag kan slötitta lite till![]()
Finns flera ställen online, men ett är här:Finns det något sätt att veta vart någon är begravd om man vill undvika fråga anhörig? Eller måste man gå via anhörig? Kollat på finn graven o.s.v. men utan resultat.
Och jag hittade alla ur min släkt. Märkligt.Funkade inte för mig. Sökte på pappa och fick ingen träff. Inte heller på min faster och farfar.
Hade inte litat på den sidan @astronaut
Finns det något sätt att veta vart någon är begravd om man vill undvika fråga anhörig? Eller måste man gå via anhörig? Kollat på finn graven o.s.v. men utan resultat.
Och jag hittade alla ur min släkt. Märkligt.
Funkade inte för mig. Sökte på pappa och fick ingen träff. Inte heller på min faster och farfar.
Hade inte litat på den sidan @astronaut
Om du vet i vilken stad hen bodde vid dödsfallet så ring till församlingen/församlingarna som kan vara aktuella och fråga.
Hittade min pappa där. Ligger din pappa på en plats som sidan "täcker"? Den täcker ju bara 40 kyrkogårdsförvaltningar.
Ja det gör han! Testade även personer jag vet ligger begravda i Sthlm, fick träff på under häften av dessa.
Programmet är väldigt känsligt. Min mormor hette Ingegärd, men jag stavade det Ingegerd första gången och då fanns hon inte. Sökte på efternamnet då det är ovanligt och då hittade jag henne.Mysko![]()