Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Programmet är väldigt känsligt. Min mormor hette Ingegärd, men jag stavade det Ingegerd första gången och då fanns hon inte. Sökte på efternamnet då det är ovanligt och då hittade jag henne.

Tro mig, jag har inte stavat fel nånstans!

Barnet sov jättelänge på kvällen igår = inte så trött nu. Så jag äter ostmacka och hinkar te.

Pappan som också sov på kvällen har däremot inga problem med att sova vidare :meh:

Hur har det gått nu då? Vad blev svaret på vad som är fel på honom?
Inget svar alls än så länge men de tyckte inte att det var någon idé att han låg kvar. Han ska tillbaka på måndag och lämna blodprover i och med att hans sänka stiger.
Sen har han tid den 13 april att träffa läkare inför en borttagning av gallan, den kom i fredags. Den skulle visst bort iallafall även om det inte verkar vara den som ställde till det nu. :cautious:
Så vi är inte så mycket klokare men maken njuter av att vara hemma.

Har ont i huvudet, gick upp i natt för att gå på toa. Halkar på en tidning som jag slarvigt lagt ifrån mig på golvet, faller som en fura och slår huvudet i sänggaveln.

Inget svar alls än så länge men de tyckte inte att det var någon idé att han låg kvar. Han ska tillbaka på måndag och lämna blodprover i och med att hans sänka stiger.
Sen har han tid den 13 april att träffa läkare inför en borttagning av gallan, den kom i fredags. Den skulle visst bort iallafall även om det inte verkar vara den som ställde till det nu. :cautious:
Så vi är inte så mycket klokare men maken njuter av att vara hemma.
Skönt att han fått komma hem, hoppas han snart mår bättre.

Funkade inte för mig. Sökte på pappa och fick ingen träff. Inte heller på min faster och farfar.
Hade inte litat på den sidan @astronaut

De verkar inte uppdatera den så ofta. Morfar, moster och mormor var med men inte pappa.

Edit: Alla är inte anslutna, att jag hittar dem är för att Falu pastorat är anslutet men inte Svärdsjö-Envikens.

Edit 2: Det finns gravar.se också, där hittade jag farmor och pappa. Jag grinar lite nu därför att pappa fanns med som Keken, det namn han oftast kallades :heart

Senast ändrad:
Jag kan ju lätt säga att min vän hade fel om den här personen.

Jag: "Vill du träffas idag eller?"
V: "Nä jag måste slutföra jobb"

Söndag är inte heligt i Singapore.

Just nu har han tagit igen de tidigare fadäserna i alla fall, verkar funka att vara rak och säga ifrån när något inte funkar.

Valpen är jättedålig i magen!:( Han har fått mag-medicin, men fy vad den gnyr och kvider lilla magen!:(
Han bajsade på sig inatt och så spydde han galla också. Tur att jag är rätt erfaren när det kommer till ledsna hundmagar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 789
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka