Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är syster glad på dig? :D
Eh syster bryr sig inte ett dugg, hon har också katt och allt är bara avslappnat. Jag brukar alltid bo där men tyvärr var det kaos i helgen med pojkvännen, pojkväns son och pojkväns bror och sambo som skulle bo över plus att de ska visa lägenheten för eventuellt byte. Så jag och Nikita är tillfälligt inkvarterade i en fin Östermalmsvåning fylld med dyr design och antikt. Usch, undrar om jag gjorde fel som tvättade lite försiktigt med vatten?!? Men för bövelen, köksstolar ska väl kunna tåla lite, eller?

Eh syster bryr sig inte ett dugg, hon har också katt och allt är bara avslappnat. Jag brukar alltid bo där men tyvärr var det kaos i helgen med pojkvännen, pojkväns son och pojkväns bror och sambo som skulle bo över plus att de ska visa lägenheten för eventuellt byte. Så jag och Nikita är tillfälligt inkvarterade i en fin Östermalmsvåning fylld med dyr design och antikt. Usch, undrar om jag gjorde fel som tvättade lite försiktigt med vatten?!? Men för bövelen, köksstolar ska väl kunna tåla lite, eller?

Japp :D

Jag har dock lärt mig att inte ha sidenkuddar i närheten av särbon. Vi har helt enkelt inte samma syn på sådant och sidenkuddar är lite för dyra för att riskera omild hantering... :cautious:

Lördagsnöje låg nivå då jag har rensat mail och sen roade jag mig med att vara med i en tävling, tycker jag förtjänar att vinna efter rensningen.

Tömmer en flaska,
Se döde på mig väntar, gläntar på en dörr slår strax igen. vännen din lungsot den drar dig i graven. SKÅL!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 789
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår