Hur sjutton kan man man dyra stoppade köksstolar som inte tål att något spills på dem?!?!
Är syster glad på dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur sjutton kan man man dyra stoppade köksstolar som inte tål att något spills på dem?!?!
Eh syster bryr sig inte ett dugg, hon har också katt och allt är bara avslappnat. Jag brukar alltid bo där men tyvärr var det kaos i helgen med pojkvännen, pojkväns son och pojkväns bror och sambo som skulle bo över plus att de ska visa lägenheten för eventuellt byte. Så jag och Nikita är tillfälligt inkvarterade i en fin Östermalmsvåning fylld med dyr design och antikt. Usch, undrar om jag gjorde fel som tvättade lite försiktigt med vatten?!? Men för bövelen, köksstolar ska väl kunna tåla lite, eller?Är syster glad på dig?![]()
Eh syster bryr sig inte ett dugg, hon har också katt och allt är bara avslappnat. Jag brukar alltid bo där men tyvärr var det kaos i helgen med pojkvännen, pojkväns son och pojkväns bror och sambo som skulle bo över plus att de ska visa lägenheten för eventuellt byte. Så jag och Nikita är tillfälligt inkvarterade i en fin Östermalmsvåning fylld med dyr design och antikt. Usch, undrar om jag gjorde fel som tvättade lite försiktigt med vatten?!? Men för bövelen, köksstolar ska väl kunna tåla lite, eller?
Jag har förflyttat barn och mig till respektive säng (hon fick somna på soffan) och tittar nu på resten av dressyren. Sovrumstv ftw!
(Och näsan gnisslar igen...)
Den stängs ju av när man tittat klart!Jag avskyr sovrumstvvill ha mörkt och tyst
![]()
Jag avskyr sovrumstvvill ha mörkt och tyst
![]()
Sorry,det var jag som tryckte på knappenJag har lagt ut annons på mina nu när stallet gått i KK.
Säljer dom billigt till rätt hem.
Tänk att man är så olika. Jag älskar tv i sovrummet. Somnar utan, men somnar mycket fortare med. Dessutom slipper jag ligga och tänka en stund, utan blir matad med tv innan jag somnar.Jag avskyr sovrumstvvill ha mörkt och tyst
![]()
Du ska nog sätta på korken nu,du svammlarTömmer en flaska,
Se döde på mig väntar, gläntar på en dörr slår strax igen. vännen din lungsot den drar dig i graven. SKÅL!
Den stängs ju av när man tittat klart!![]()
Sorry,det var jag som tryckte på knappen
Dobbis som inte alls är sur o grinig.
Jag vet! Hänger ju i trappuppgången bredvid din.Precis haft strömavbrott![]()