Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, helt fruktansvärt. Tyvärr tror jag det finns stor risk för flera dödsfall med tanke på typen av olycka och att det är flera svårt skadade.

Märkligt att olyckan skedde där, den delen av 45:an är i bra skick och det är inte halt (möjligtvis frosthalka men jag tror inte det var fryskallt på morgonen).

Enligt SVT text-TV var det halt på morgonen.

Jag var ganska trött och slutkörd igår tror jag, sov en 12-timmars inatt :crazy: Nu är jag på banan igen... varit ut och kollat så att hästarna haft det bra inatt, och det hade dom :up:
Eftersom det är söndag idag så tänker jag vara smygreligiös och Helga den - d.v.s inte göra någonting... :p

Jag har tappat inspirationen helt. Borde gå ner och slå i lite stolp som har lättat när tjälen gick ur marken men har skov just nu så jag vet inte ens om jag klarar av att lyfta klubban. Funderar ett tag till på vad jag kan, vill och orkar göra tror jag.

Går runt och myser i stallet :love: Borstat alla hästarna från topp till tå, myst med hönsen som är mer än nöjda och till och med har levererat ägg :up: Tupp är tyst och jag har inte hört honom gala en enda gång och det är bra, då stör han ingen och får vara kvar :love:
Känner hur stressen bara rinner av mig när jag är här och jag kommer på mig själv gång på gång med att stanna upp och bara njuta av allting :o

921625DE-65C6-4E01-807D-FE3899FD69D8.jpg

238E7288-9BB3-43F2-B8A9-7FCBB336FCBF.jpg

E00300C0-7B19-42E3-80DD-EA4439AB93F1.jpg

Äter sojachorizo. Dricker te. Har ångest över att jag borde ägna mig åt min kurs. Googlar efter när BBC är klara med QI season O.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 789
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka