TackGrattis @Soffan74![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt med en ledig dag.Helt ledig dag framför oss! Jag var lite sugen på att åka till Wenngarn på bokbytardag, men jag har 0 och ingen röst så det får kanske bli hemmahäng.
Ja det var alldeles för länge sedan sist!Skönt med en ledig dag.![]()
Jag funderar på att ta en semesterdag när det är påsklov på jobbet för att bara vara hemma och pyssla.Ja det var alldeles för länge sedan sist!
Redo för att åka till stallet men mina hyresvärdar sitter i trädgården utanför mitt hus och äter frukost så jag vill inte kliva utanför dörrenKvinnan är på krigsstigen igen
![]()
Ne jag förstår inte heller. Hon verkar ha nån grej om att hon ska ha kontroll och bestämma och nu har hon inte det och försöker väl få kontrollen tillbaka, men det går ju bara om jag låter henne få det vilket jag inte tänker. Jag tänker inte säga mer än hej. Sen räcker det.Allvarligt, jag fattar inte hur någon orkar hålla på sådär
Jaja, snart är du av med henne![]()
Och gubben säljer fiskekort för fullt. Här har vi öppna sjöar nuDax att dra iväg till isen verkar bli en fin dag idag !
Gud vad sorgligt, jag beklagar verkligenhittade min son måste besöka honom snart igen.
Lider med dig.Redo för att åka till stallet men mina hyresvärdar sitter i trädgården utanför mitt hus och äter frukost så jag vill inte kliva utanför dörrenKvinnan är på krigsstigen igen
![]()
Sol här idag. Sitter på trappan och dricker kaffe.
Läste om den otäcka bussolyckan. Fy alltså