Jag har haft kompost i 10 år och brukar blanda i sågspån så då luktar den inte och när den är färdig så brukar den lukta som gödselFunderar på att göra en kompost! Men tycker maskar är jätteobehagligaPlus att jag är rädd att det ska lukta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft kompost i 10 år och brukar blanda i sågspån så då luktar den inte och när den är färdig så brukar den lukta som gödselFunderar på att göra en kompost! Men tycker maskar är jätteobehagligaPlus att jag är rädd att det ska lukta.
Låter som om min fd stallägare är din hösilagekund...Tänk när man hellst av allt vill bädda ner sig så ringer hon som ska ha hösilage .Frågade henne om det inte kunde vänta tills i morrgon då jag mår skit just nu då svarar hon nä vi har inte ett strå kvar .Det kallas för framförhållning .Får åka och lasta och sedan blir det alvedon nässpray och sängen !
Klart att du ska ta jobbet närmast hem!Har ett kvällspass på praktiken. På onsdag ska jag prata med chefen här om sommarjobbJag har ju jobb eg redan, men nu har jag chans att få ett bra jobb några hundra meter hemifrån istället för att ha 3.5 mil till jobbet. Tänk vad pengar jag sparar i bensinkostnad. Går som timvik nu på det jobb jag har sedan tidigare sas och har visserligen sagt att jag kan jobba i sommar, men har inte skrivit några papper mer än avtal som timvik för typ ett år sedan. Så då borde jag ju kunna byta nu, även om jag kanske trasslar till det för dem då. Men jag känner att jag måste vara lite ego nu, det skulle bli så mycket bättre för både mig och barnen att jobba här där jag har praktik. De får inte lika långa dagar, vi sparar pengar, jag kan gå hem på rasten och se till katten och skolan ligger mitt emot boendet, dagis precis bredvid.
![]()
Håret är nytvättat och barnet har badat. Nu ska vi kolla på Ung och bortskämd innan det är sovdags för barnet.
Jag går och lägger mig före ditt barn
Galet![]()
Haha, vi har ganska litet sömnbehov båda tvåSen lär du iofs gå upp innan Mathilde gör det imorgon
![]()
Stiger inte alla barn upp 5.30
Mitt barn steg upp kl 4 ända tills han var 5 år![]()
Vilken lyx...mina sover aldrig mer än till 6....Imorgon kommer hon gå upp 6.30 men det är inte frivilligt. Hon vaknar aldrig någonsin före 8, oftast inte förrän 9![]()
Vilken lyx...mina sover aldrig mer än till 6....
Tänk när man hellst av allt vill bädda ner sig så ringer hon som ska ha hösilage .Frågade henne om det inte kunde vänta tills i morrgon då jag mår skit just nu då svarar hon nä vi har inte ett strå kvar .Det kallas för framförhållning .Får åka och lasta och sedan blir det alvedon nässpray och sängen !
Låter som om min fd stallägare är din hösilagekund...
En gång fick jag och en stallkamrat vara i stallet till 23.30 för att invänta hösilage pga hens brist på framförhållning...
Vilken lyx...mina sover aldrig mer än till 6....