Skitsnyggt !!Jag dricker vin och känner mig sjukt nöjd med min nya ljusa hårfärg!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skitsnyggt !!Jag dricker vin och känner mig sjukt nöjd med min nya ljusa hårfärg!
![]()
Jag beundrar dig som står ut o fortfarande låter positiv.Helt otroligtNä det är inte jättefestligt men jag är ändå lite... Piggare (?) än igår så det känns ok. Man har ju liksom vant sig. Att kunna gå och hämta saker själv utan att ringa på personalen vore nice. Förut hade jag tappat mina pennor och jag har fått en såndär liten tång som man kan lyfta upp saker från golvet. När jag fått tag på pennorna rasar tången i golvet. Helt hopplöstEna personalen kom och undrade vad jag höll på med. Det lät väl som om jag rev stället
![]()
Jag beundrar dig som står ut o fortfarande låter positiv.Helt otroligt![]()
Haha! Du blev lite luradJag beundrar dig som står ut o fortfarande låter positiv.Helt otroligt![]()
Här har du en skopa.Tror jag ska testa att blunda en stund och hoppas på att somna ett tag skulle vara ganska skönt.
Så alla som går upp nu eller strax och är oerhört sega och omotiverade att gå upp skicka eran missade sömn till mig vet jag så ska jag teleportera energi tillbaka sen när jag förhoppningsvis är pigg![]()
Japp. Ämnesomsättningen är kollad och de säger att "allt är normalt" Att hen fryser, går upp i vikt, är aptrött och har ödem tar de ingen hänsyn till.@tanten: Bra att de tar dig på allvar, LITE inbillningsfrisk är bra men man ska lyssna på kroppen ocksåHoppas de kan få rätsida på avkomman också, har de kollat ämnesomsättningen? Hon är ju så ung att så där ska hon ju verkligen inte må, det är inte normalt.
Japp. Ämnesomsättningen är kollad och de säger att "allt är normalt" Att hen fryser, går upp i vikt, är aptrött och har ödem tar de ingen hänsyn till.
Blir lite förbannad eftersom modernare läkare väl ska behandla på symptom och inte värden. Är man i tjugoåren ska man klara att jobba heltid utan att knäckas!
Eftersom hen är myndig sedan länge är det inget som jag som mamma kan göra. Annars hade det varit ett himla liv på mig.....
Själv har hen gett upp.