Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag dricker vin och känner mig sjukt nöjd med min nya ljusa hårfärg!

17439128_422762464725679_2260684584897216512_n.jpg
Skitsnyggt !!

Nä det är inte jättefestligt men jag är ändå lite... Piggare (?) än igår så det känns ok. Man har ju liksom vant sig. Att kunna gå och hämta saker själv utan att ringa på personalen vore nice. Förut hade jag tappat mina pennor och jag har fått en såndär liten tång som man kan lyfta upp saker från golvet. När jag fått tag på pennorna rasar tången i golvet. Helt hopplöst :p Ena personalen kom och undrade vad jag höll på med. Det lät väl som om jag rev stället :D
Jag beundrar dig som står ut o fortfarande låter positiv.Helt otroligt:bow:

Jag beundrar dig som står ut o fortfarande låter positiv.Helt otroligt:bow:
Haha! Du blev lite lurad :p Igår var jag jävlar inte positiv när de hållit mig vaken hela natten :rofl: Jag varken åt eller drack förrän på kvällen. Helt förstörd. Grät typ halva dagen såpass att personalen verkade ha gett upp hoppet och inte brydde sig om att jag somnade till och från. Det var fruktansvärt. Jag sysselsatte mig inte med någonting utan satt eller halvlåg i sängen under täcket och stirrade in i väggen. Men då var han som ansvarar för tekniken snäll och gav mig hela 6 h så nu är jag ok igen. 4 h inatt men det gick ganska bra förra gången.

@tanten: Bra att de tar dig på allvar, LITE inbillningsfrisk är bra men man ska lyssna på kroppen också :heartHoppas de kan få rätsida på avkomman också, har de kollat ämnesomsättningen? Hon är ju så ung att så där ska hon ju verkligen inte må, det är inte normalt.

@tornblomma fräsch ljus färg som man inte riktigt är van att se dig med, en riktig solros blev du. Såå fint! :bow:

@tanten jag instämmer med @athena_arabians och håller tummarna för er båda att det fixar sig så det blir ordning för er.

@Amha här är en till som stämmer in i impakören och peppar lite du är klart stark. Hoppas du får checka ut snart och koppla loss dig och vara fri och komma hem. :bow:

Tror jag ska testa att blunda en stund och hoppas på att somna ett tag skulle vara ganska skönt.
Så alla som går upp nu eller strax och är oerhört sega och omotiverade att gå upp skicka eran missade sömn till mig vet jag så ska jag teleportera energi tillbaka sen när jag förhoppningsvis är pigg ;)

Tror jag ska testa att blunda en stund och hoppas på att somna ett tag skulle vara ganska skönt.
Så alla som går upp nu eller strax och är oerhört sega och omotiverade att gå upp skicka eran missade sömn till mig vet jag så ska jag teleportera energi tillbaka sen när jag förhoppningsvis är pigg ;)
Här har du en skopa.

Helt ok pigg nu efter 4 timmar men jag springer inte direkt iväg och skriver högskoleprovet.

Sitter på praktiken och försöker släppa känslan av stress efter en jobbig morgon :wtf:
Väcktes 3.20 av katten, somnade om efter en stund och väcktes igen 5.20 och kunde inte somna om. 6 ringer kl. :meh: Stora sonen var på uselt humör, vägrade skynda sig och bara gjorde allt annat än det han skulle.

@tanten: Bra att de tar dig på allvar, LITE inbillningsfrisk är bra men man ska lyssna på kroppen också :heartHoppas de kan få rätsida på avkomman också, har de kollat ämnesomsättningen? Hon är ju så ung att så där ska hon ju verkligen inte må, det är inte normalt.
Japp. Ämnesomsättningen är kollad och de säger att "allt är normalt" Att hen fryser, går upp i vikt, är aptrött och har ödem tar de ingen hänsyn till.
Blir lite förbannad eftersom modernare läkare väl ska behandla på symptom och inte värden. Är man i tjugoåren ska man klara att jobba heltid utan att knäckas!
Eftersom hen är myndig sedan länge är det inget som jag som mamma kan göra. Annars hade det varit ett himla liv på mig.....
Själv har hen gett upp.

Jag är här idag..

Känns inte som mycket mer än så. Igår gick luften ur mig litegranna så idag är jag inte riktigt på topp. Kommer väl så småningom.

Blir till att sluta rejält tidigt idag i alla fall då hästarna ska få nya skor :)

Japp. Ämnesomsättningen är kollad och de säger att "allt är normalt" Att hen fryser, går upp i vikt, är aptrött och har ödem tar de ingen hänsyn till.
Blir lite förbannad eftersom modernare läkare väl ska behandla på symptom och inte värden. Är man i tjugoåren ska man klara att jobba heltid utan att knäckas!
Eftersom hen är myndig sedan länge är det inget som jag som mamma kan göra. Annars hade det varit ett himla liv på mig.....
Själv har hen gett upp.

Men då :heart

Tyvärr är det ju så att är man lite äldre så är det lättare att riva i och kräva saker. Som sagt, i den åldern ska man ju orka hur mycket som helst!

Sitter på jobbet otroligt mtycekt tidigare än normalt. Dessutom efter en rivstartsmorgon.

Vaknade i vanlig tid eftersom jag ställde fram klockan igår kväll, begrep inte varför den var så tidigt ställd...
Vaknade och insåg snabbt att jag skulle vara på däckfirman kl 7 så jag fick kasta mig upp, äta frukost i farten och snabbt vaska av mig istället för att duscha. Tur att alla på däckfirman är så rara och att det är en så fin stämning där. De verkar tycka om varann. Så jag kom glad och god till jobbet och väntade in de andra.

Den andra undervisande läraren är sjuk idag igen. Så nu ska jag vikariera i NO, igen. Gratis. För mertid finns inte i läraryrket :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 796
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka