Jag har precis övat på alla fula ord jag kan komma på och bästa kombinationerna av desamma.
Tröskeln flyttade inte på sig, det gjorde dock min tånagel som försökte göra en bakåtvolt.
![]()
Ouch!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis övat på alla fula ord jag kan komma på och bästa kombinationerna av desamma.
Tröskeln flyttade inte på sig, det gjorde dock min tånagel som försökte göra en bakåtvolt.
![]()
Har gjort två stora ugnsformar med kålpudding.
Mitt eget recept med mer kål än färs och så får de vara inne i minst 5 timmar på låg värme.
De blev klara för nån timme sedan och jag har ätit, och småätit.
Nu mår jag illa men är ändå sugen på mer.
Tror jag får se till att frysa in dem snabbt så jag inte föräter mig totalt.
@Marita73Skicka gärna recept!Det har aldrig ätits i vår familj, men A fick det på dagis och älskade det!
![]()
Tack men det var ett tag sedan nu men ibland så träffar det hårt.Gud vad sorgligt, jag beklagar verkligen.
Ja, jag förstår det.Tack men det var ett tag sedan nu men ibland så träffar det hårt.
Tack, jag blev lite nere när jag upptäckte denna sida och naturligtvis kunde jag inte låta bli. Nå väl man blir lite nere ett tag även om det är många år sedan.Beklagar![]()
Åter igen tack. Det är en smärta som ligger gömt i låga tider men kommer och går. Men det blir lättare att tala om det för varje gång man har gjort det.Ja, jag förstår det.
Tack, jag blev lite nere när jag upptäckte denna sida och naturligtvis kunde jag inte låta bli. Nå väl man blir lite nere ett tag även om det är många år sedan.
Här får dom stanna på en månad till .Man vet alldrig var April har att erbjuda men i regel flera bakslagNu har bilen fått på sig sommardäcken. Vibrationen har nu också slutat när man kör mellan 95-105 så får väl kolla upp det där ändå. NU ska jag äntligen fixa käk.
Strålande väder på fisket idag .Fast fisket gick inte lika strålande .Fick 8 som fick gå tillbaka då dom var så små att katten satt dom i halsen !Var lite bättre igår då blev det 3 st och lika många tillbaks .Kul att se det finns gott om småfisk som kan växa till sig men alla behöver inte nappa på mina krokar .
Här får dom stanna på en månad till .Man vet alldrig var April har att erbjuda men i regel flera bakslag
Jo det kvittar men det är lite mer kul om det rycker i kroken lite nu när jag köpte en blinkpirk som av priset att dömma borde varit gjord av guld men man får skylla sig själv då jag köpte den på bygg&järn .Var på en fiske butik senare och såg liknade men inte multiblink då för 30 kronor billigare och samma fabrikat !Var 8 grader och en strålande sol .Mycket smörgås och kaffe och lite korv så dagen har varit helt underbar och inte just någon värk heller .Sådana dagar får en att vakna ur vinterdvalan !Fast har man haft en sådan dag du verkar ha haft kvittar det med fångsten. Jag tror svärfar mest låtsas fiska ibland och sitter egentligen bara och njuter av tillvaron![]()
Jo det var därför jag skrev här .Vi har fått snö ända in i juni någon gång .För 10 år sedan fick vi 3 dm snö den 17 maj .Kommer ihåg det då jag just kommit hem från Thailand och var på hemvärnsövningAlltså beror ju var man bor. Här hade vi klarat oss med sommardäck redan för 4 veckor sedan![]()