Vad irriterar dig/din partner ?

Sv: Vad irriterar dig/din partner ?

kl

Och det är nu man inser att det är så skönt att vara singel ;)

Och jag tänkte att "Fan vad härligt att ha en partner som man kan störa sig på" :p

Jag börjar nog äntligen känna att jag faktiskt är redo för ett förhållande, nu återstår bara att hitta den där karln att leva med ;)
 
Sv: Vad irriterar dig/din partner ?

... drar in duschdraperiet på insidan i badkaret. Sjukt obehagligt när man får blött duschdraperi mot benen :crazy:

Men men men.... är inte hela tanken med duschdraperier att slippa få vatten över hela badrumsgolvet? :o Hänger man det utanför kanten så leder man ju effektivt ut allt vatten ur badkaret.
 
Sv: Vad irriterar dig/din partner ?

Jag stör ihjäl mig på att han sväljer minst lika mycket luft som vätska varje gång han dricker. Det låter förjävligt. Och så har han konstiga saker för sig när han pratar. Han börjar liksom prata om något, gör ett långt uppehåll varpå jag tror att han är klar och därför börjar prata om något annat. Han väntar på att jag ska prata färdigt och fortsätter sedan på det han själv pratade om. Åh, vrf kan han inte bara säga allt han ska på samma gång? Hans pappa är likadan, men det är kul att lyssna på dem för de pratar om varsin grej i varandras pauser:p

Det jag vet att han stör sig på hos mig är att jag nästan aldrig dricker upp det jag har i glaset/muggen/burken/flaskan. Det blir alltid en liten skvätt kvar oavsett vad jag dricker. Jag kan dock inte hjälpa det, för även om jag försöker anstränga mig och verkligen komma ihåg att dricka upp så glömmer jag bort det. Skulle nog behöva mindre glas/muggar:p
 
Sv: Vad irriterar dig/din partner ?

Maken och jag brukade stora oss pa olika grejor om varandra. Numera stor vi oss inte langre, det tar aldeles for mycket energi att stora sig sa vi har slutat. Atminstone har jag gjort det.:p
 
Sv: Vad irriterar dig/din partner ?

Men men men.... är inte hela tanken med duschdraperier att slippa få vatten över hela badrumsgolvet? :o Hänger man det utanför kanten så leder man ju effektivt ut allt vatten ur badkaret.
Precis! Min förra sambo störde sig på att jag hängde det utanför och nu är jag en asduktig duschare som alltid hänger det på insidan :D
 
Sv: Vad irriterar dig/din partner ?

Men men men.... är inte hela tanken med duschdraperier att slippa få vatten över hela badrumsgolvet? :o Hänger man det utanför kanten så leder man ju effektivt ut allt vatten ur badkaret.

Duschdraperiet är till för att det inte ska stänka ut vatten av misstag. Inte blir det mindre blött på golvet om duscdraperiet är utanför om man inte sprutar direkt på det och det kan man rätt lätt undvika. Speciellt vårt som blir äckelklibbigt och sugs fast mot badkarskanten (eller mina ben om det är på insidan :S ) Har man det innanför blir det dessutom inte tätt i ena hörnet där vi har en hylla utanför och då blir sakerna på den fuktiga. Sambon får för stås göra som han vill men det är besvärligt att stoppa ner det dumma duscdraperiet mellan hyllan och badkaret igen efter att han har dragit in det.
 
Sv: Vad irriterar dig/din partner ?

Jag irrriterar mig på min sambo när:
- Han ligger i soffan och ska dricka något ur en mugg, han ser ut som en sjukhusliggande som blir matad då..sen måste han alltid slicka på koppen efteråt, för innehållet i muggen brukar inte hamna där det ska i liggande tillstånd. Det där "sörplande" ljudet som blir utöver det retar mig.

- Äter gärna allt han kan med sked, vet inte varför - men jag tycker det ser så grisigt ut på något sätt.


Han har aldrig sagt vad han irriterar sig på hos mig, men jag kan gissa att det är min envishet, för har jag sagt något - så är det så! :p
 
Sv: Vad irriterar dig/din partner ?

Hm, kan vara min dusch då som sprutar åt alla håll och kanter. Klibbandet har jag faktiskt sällan problem med.

Haha, tänk så olika de minsta detaljerna kan vara :p
 
Sv: Vad irriterar dig/din partner ?

Min sambo svettas också mycket!

Särskilt om det är småkallt i rummet, utanför täcket :crazy: Då blir han sjöblöt.
Jag svettas aldrig när jag sover, vet inte om det bara är män som pysslar med det där?

Haha, jag svettas som en gris ibland, det händer att jag får byta sov t-shirt för den är helt våt över bröstet. Varför vet jag inte och nån gömd penis har jag inte heller.

Och faktiskt så är det värre när det är kallare i sovrummet..
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 723
Senast: lundsbo
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 524
Senast: Imna
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 537
Senast: TinyWiny
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 031

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp