Vad jobbar ni med?

18 år. Jobbar som kassörska dagtid samt lördagar och städar på kvällen 3 dagar i veckan. Extraknäcker även på min f.d skola i stallet ibland. Pluggar även heltid på distans. Bor i bostadsrätt med min familj. Har två hästar som jag äger själv (och betalar för) + en hel drös med extrahästar jag tar hand om och motionerar i samma stall. Hinner med men får prioritera min tid :) Gillar att ha mycket att göra och det har jag ju.. :laugh:
 
Är 19, går läkarutbildningen och är vikarie inom personlig assistans. Bor själv i lägenhet och har en häst i kollektivstall. Har medryttare 1-2 dagar i veckan så är där 5-6 dagar/vecka
 
Är snart 28 år gammal. Jobbar heltid som kommunikatör på en stort bilbolag. Har möjlighet att jobba hemifrån ibland och även t.ex. ta emot hovslagare etc. på dagtid.

Bor i lägenhet 30 min från stallet, och 30 min till jobbet. (kör bil totalt 1,5h om dagen)
Bor med sambo och hund. Lär bli barn så småningom men inte än på några år eftersom jag inte vill göra avkall på hästeriet just nu.

Har hästen inackorderad och behöver vara ute en gång per dag för att mocka etc. Motionerar och trimmar 6 dagar i veckan som det ser ut nu. Är oftast hemma ca 21.00 på vardagarna.
 
Hej!

Ja som rubriken lyder, vad jobbar ni med? Jobbar kanske inte? Hur gamla är ni? Hur bor ni, lägenhet, hus, gård.. ? Hur får ni ihop hästarna i vardagen med jobb, familj osv..?
Jobbar som lokalvårdare 50%, sjukpensionär 50%. Är 44 år. Har alltid bott i lägenhet. Och haft hästen installad i privatstall som var mer eller mindre kollektivt. Har ej körkort, så jag har åkt buss/ cyklat till stallet. För det mesta direkt efter jobbet. Aldrig haft medryttare. Min gammelman gick bort 2012