Bukefalos 28 år!

Vad känner jag??

O

Orrie

:confused: Jag/vi försöker ju skaffa en avkomma av oss två...:rofl:
Hade ÄL förra helgen- började söndag- hade 6 på söndag samt på fredagen innan....sen har sambo varit borta o jobbat- beräknad mens är nu till midsommarhelgen 21-22/6 men nu känner jag nåt skumt i bland nere i magen vid livmodern....småtryck, värk, märklig känsla, inte känt så förr, i torsdags hade jag svag typ mensvärk, inte mkt men lite, nu kan jag typ nästan känna svag träningvärk i bland, dock har mina bopps börjat ömma-alltså är väl mensen på G- men man kan ju hoppas att dem är ömma pga annat, men inte går det väl så fort??
 
Sv: Vad känner jag??

Jag är tveksam till att man redan efter ett par dagar efter konceptionen kan känna några graviditetstecken.

Däremot vet jag, av egen erfarenhet, att man börjar att känna av varenda liten avvikelse, när man hoppas och längtar.

Med det är det inte sagt att du inte är gravid, vilket jag hoppas att du är, men mina tidigaste graviditetstecken har varit en oförklarlig trötthet som kan visa sig redan ett par dagar innan beräknad mens.

När jag däremot har blivit gravid utan att det har varit planerat har jag inte känt någonting alls utan plötsligt noterat att jag borde haft mens för ett tag sedan..

Tyvärr är tidiga graviditetstecken ofta samma som de symptom som en analkande menstration ger. Dvs, molvärk, spänningar i brösten etc.

Håller tummarna! :)
 
Sv: Vad känner jag??

Jag är tveksam till att man redan efter ett par dagar efter konceptionen kan känna några graviditetstecken.

Däremot vet jag, av egen erfarenhet, att man börjar att känna av varenda liten avvikelse, när man hoppas och längtar.

Med det är det inte sagt att du inte är gravid, vilket jag hoppas att du är, men mina tidigaste graviditetstecken har varit en oförklarlig trötthet som kan visa sig redan ett par dagar innan beräknad mens.

När jag däremot har blivit gravid utan att det har varit planerat har jag inte känt någonting alls utan plötsligt noterat att jag borde haft mens för ett tag sedan..

Tyvärr är tidiga graviditetstecken ofta samma som de symptom som en analkande menstration ger. Dvs, molvärk, spänningar i brösten etc.

Håller tummarna! :)

Nä, gravid tror jag ju tyvärr inte att jag är, men jag undrar vad det är som känns....som pytteliten ÄL...(känner min ÄL mkt tydligt)hmm bara undra varför det kändes, men som sagt det är väl mensen som spökar iom att boppsen börjar ömma smått......:mad:
Återstår att se nästa helg!!
 
Sv: Vad känner jag??

Mitt första tecken på att något var annorlunda var att jag fick en hiskelig mensvärk ca 1,5 vecka innan beräknad mens. Den höll i sig helatiden, och även någon vecka efter att jag plussat. Idag känner jag av det lite av och till, men enbart korta stunder.

Brösten började inte ömma förän i v 6 tror jag.

Ca 5 dagar efter beräknad ÄL kände jag som ett stick i livmodern. Sen hade jag huvudvärk i två dagar och sedan kom mensvärken.

Jag letade faktiskt inte efter tecken den här gången eftersom jag var övertygad om att det skulle ta lång tid att bli gravid.

Lycka till!
 
Sv: Vad känner jag??

Iom att brösten har börjat ömma, så e jag bombsäker på att mensen kommer att komma, men fattar inte varför jag har pytte lite mens värk.......:confused:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 504
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Jag vet att detta egentligen är en fråga för 1177 men sitter inte riktigt i en situation där jag kan ringa och tänkte börja med att...
Svar
9
· Visningar
1 106
Senast: Exile
·
Hundhälsa Hej! Jag har en Bc hane på 2.5år som precis var inne för kontroll av sina tänder. Han har tandsten på typ alla sidotänder, vi snackar...
Svar
2
· Visningar
1 206
Gravid - 1år Jag hade mens kring jul, ägglossning kring 5/1 (ej testad, kvalificerad gissning baserad på att jag känner min kropp och känner av äl...
Svar
9
· Visningar
1 728
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp